Karta przedpłacona Citi Handlowy na święta

Pod koniec każdego roku firmy szukają pomysłowych prezentów dla swoich pracowników. Jednak większość obdarowywanych wolałaby otrzymać od pracodawcy dodatkowe pieniądze, tym bardziej w tak trudnym dla domowych budżetów okresie, jakim jest grudzień. „Dla pracodawcy zakupienie usługi lub produktu dla pracownika ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych jest rozwiązaniem korzystnym, ponieważ wartość świadczenia stanowi dla firmy koszt uzyskania przychodu oraz nie powoduje zwiększenia wymiaru składki ZUS” – wyjaśnia Piotr Lipiński, Dyrektor Biura Produktów Kartowych w Citi Handlowy.

Dobrym rozwiązaniem dla obu stron są oferowane przez Citi Handlowy karty przedpłacone. Pracownik, zamiast kolejnego, często bezużytecznego gadżetu, otrzymuje po prostu kartę płatniczą zasiloną określoną kwotą, którą może dysponować wedle własnego uznania. Karta w żaden sposób nie ogranicza swobody kupującego, bowiem za jej pośrednictwem można realizować płatności w każdym ze 137 tysięcy punktów handlowo-usługowych akceptujących karty z logo Visa na terenie Polski. Dodatkowo korzystając z karty przepłaconej Citi Handlowy pracownik może uzyskać bardzo atrakcyjne upusty na towary i usługi w ramach „Programu Rabatowego Citi Handlowy”. Taki prezent z pewnością przyda się podczas przygotowań do Świąt.

Korzyści nie są wyłącznie jednostronne – dla pracodawcy, karty przedpłacone to rozwiązanie korzystne finansowo, a zarazem wszechstronne i wygodne. „Pracodawcy sami mogą określić ilość kart, których potrzebują, decydują o kwocie i częstotliwości zasileń.” – mówi Piotr Lipiński. Klienci mogą wybrać karty imienne lub bezimienne. Karty przepłacone, w opcji Elektronicznego Bonu Towarowego, wydawane są bez numeru PIN. W przypadku kradzieży czy zagubienia, zarówno użytkownik karty, jak i firma mogą ją natychmiast zastrzec.

Popularność rozwiązań Citi Handlowy w zakresie kart przedpłaconych oraz doświadczenie w tej dziedzinie potwierdza fakt, że Citi Handlowy wydał już ponad 400 000 kart przedpłaconych i jest liderem w tym segmencie rynku.