Citi Handlowy wraz z nadejściem Świąt Wielkanocnych pomyślał o swoich klientach i wprowadził okolicznościową kartę przedpłaconą z wizerunkiem pisanki. Ten rodzaj świątecznego bonusu jest jednym z najbardziej atrakcyjnych tego typu rozwiązań i cieszy się dużą popularnością – o czym mogło się przekonać już ponad 580 000 użytkowników.
Jak powiedział Piotr Lipiński, dyrektor Biura Produktów Kartowych z Citi Handlowy: „Pozycja lidera zobowiązuje – mimo, że nasz udział w rynku osiągnął już 74 %, nie spoczywamy na laurach. Stale obserwujemy potrzeby klientów i wprowadzamy innowacje, które pozwalają zaoferować jeszcze więcej korzystnych rozwiązań. Nasz najnowszy projekt to karta przygotowana specjalnie z myślą o firmach, które chcą nagrodzić swoich pracowników z okazji Świąt Wielkanocnych.”
Karty przedpłacone Citi Handlowy są wygodnym rozwiązaniem zarówno dla pracodawcy, jak i pracownika. Pracownik, zamiast kolejnego, często bezużytecznego gadżetu, otrzymuje po prostu kartę płatniczą zasiloną określoną kwotą, którą może dysponować wedle własnego uznania. Karta w żaden sposób nie ogranicza swobody kupującego, bowiem za jej pośrednictwem można realizować płatności w każdym ze 137 tysięcy punktów handlowo-usługowych akceptujących karty z logo Visa na terenie Polski. Dodatkowo korzystając z karty przepłaconej Citi Handlowy pracownik może uzyskać bardzo atrakcyjne upusty na towary i usługi w ramach „Programu Rabatowego Citi Handlowy”. Taki prezent z pewnością przyda się podczas przygotowań do Świąt.
Natomiast dla pracodawcy, karty przedpłacone to rozwiązanie korzystne finansowo, a zarazem wszechstronne i wygodne. „Pracodawcy sami mogą określić ilość kart, których potrzebują, decydują o kwocie i częstotliwości zasileń.” – dodaje Piotr Lipiński. Klienci mogą wybrać karty imienne lub bezimienne. Karty przepłacone, w opcji Elektronicznego Bonu Towarowego, wydawane są bez numeru PIN. W przypadku kradzieży czy zagubienia, zarówno użytkownik karty, jak i firma mogą ją natychmiast zastrzec.
Źródło: Citi Handlowy