Karty płatnicze do wygrania w nowej promocji Winiary

„Sięgnij po kartę dań” – to nazwa nietypowej na polskim rynku kulinariów promocji konsumenckiej z użyciem kart płatniczych jako nagród. Akcja rusza z początkiem września 2010 i potrwa do połowy listopada. W tym czasie konsumenci Dania w 5 minut oraz Smacznej Zupy WINIARY będą mogli błyskawicznie wygrać nawet 10.000 zł. Łączna pula nagród to 200.000 zł.

Mechanizm promocji jest prosty – wystarczy kupić choćby jeden produkt instant marki WINIARY i wysłać SMS na numer telefonu 7043 z numerem paragonu („WINIARY.NUMER PARAGONU”). Już po 5 minutach (Danie w 5 minut) dostaniemy odpowiedź, czy udało nam się wylosować kartę płatniczą i jeśli tak – jak dużą gotówką jest ona zasilona. Można oczywiście kupić wiele produktów, wysłać wiele SMSów i mieć tym samym wiele szans na wygraną, za każdym razem zachowując oryginalny paragon zakupu produktów. Do wylosowania jest 30 kart VISA po 1.000 zł, sześć po 10.000 zł oraz 1.100 kart po 100 zł. Wszystkie karty są typu „prepaid”, czyli zasilone gotówką z góry, bez dodatkowych opłat.

„Walory promocji konsumenckich z udziałem kart płatniczych docenili już producenci z rynku internetowego, czy sprzętu domowego. Dla kulinariów jest to jednak wciąż nowe terytorium. Marka WINIARY jako jedna z pierwszych w branży zdecydowała się na taką akcję – już niedługo pojawi się pewnie sporo naszych naśladowców. Nagradzanie konsumentów gotówką na karcie to bowiem wyjątkowo atrakcyjna i nowoczesna forma wygranej – daje zwycięzcom pełną kontrolę nad nagrodą, a tym samym zapewnia producentom gwarancję zadowolenia konsumentów.”– wyjaśnia Malgorzata Niklewska, Product Manager marki WINIARY.

Szczegółowe Informacje o akcji „Sięgnij po kartę dań” można znaleźć na opakowaniach produktów instant marki WINIARY: Daniu w 5 minut oraz Smacznej Zupie. W promocji biorą udział wszystkie produkty, także te nie oznaczone informacją o akcji. Komunikacyjne wsparcie działań to materiały reklamowe w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelf stoppery, gazetki sklepowe), działania public relations (w prasie handlowej, marketingowej, lifestyle i studenckiej) oraz promocja w Internecie (specjalna strona winiary.pl/kartadan a także reklamy online na portalach ogólnospołecznych Onet.pl i Wp.pl oraz na komunikatorze GaduGadu).

Źródło: Winiary