Kasa Stefczyka ogłosiła konkurs na nową nazwę konta osobistego dla młodych. Na zwycięzcę czeka tablet graficzny najnowszej generacji Samsung GALAXY P6210.
Konkurs trwa od 17 do 23 września 2012 roku. W tym czasie uczestnicy mogą przesłać maksymalnie trzy propozycje nazw, które ich zdaniem najlepiej pasują do konta osobistego dla młodych. Zwycięska propozycja zostanie wykorzystana w kampanii reklamowej stworzonej specjalnie z myślą o młodych klientach Kasy Stefczyka.
Odkąd zintensyfikowaliśmy działania w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku, udało się nam dotrzeć do osób z przedziału wiekowego 18-24, głównie poprzez działania precyzyjnie dopasowane do charakterystyki tej grupy docelowej. Dzięki przemyślanej strategii świadomość marki Kasy Stefczyka wzrasta właśnie wśród osób młodych, które dotychczas nie korzystały z jej usług. Wcześniejszy konkurs „Zaprojektuj Kartę” zaowocował nowym wzorem obowiązującej karty dla młodych – zwycięzcę wyłoniliśmy spośród ponad 2,5 tysiąca nadesłanych projektów. Dlatego również w przypadku konkursu na nazwę konta liczymy na dużą inwencję twórczą uczestników. To oni zdecydują o charakterze przyszłej kampanii reklamowej – mówi Jarosław Dębowski, dyrektor Departamentu Operacyjnego TZ SKOK SKA.
Propozycje haseł przesyłać można na adres konkurs@apella.com.pl do 23 września. Wyniki ogłoszone zostaną w 27 września br. na stronie www.kasastefczyka.pl.
Organizacja konkursu należy do agencji reklamowej Apella na zlecenie Towarzystwa Zarządzającego SKOK.