Kaspersky Lab otwiera przedstawicielstwo w Południowej Korei

Utworzenie oddziału Kaspersky Lab Korea jest logicznym krokiem w realizowaniu strategii firmy, która przewiduje zwiększenie swojej obecności w Azji. Firma posiada już dwa przedstawicielstwa w Azji Południowo-Wschodniej: w Japonii i Chinach.

„Naszą misją jest dostarczanie najlepszych programów przeznaczonych do ochrony przed znanymi oraz nowymi zagrożeniami IT, które obecnie rozmnażają się w błyskawicznym tempie i stają się coraz bardziej złożone. Uważamy, że koreańscy użytkownicy komputerów potrzebują dobrych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo ich danych i jesteśmy tu, aby im w tym pomóc” – powiedziała Natalya Kaspersky, CEO firmy Kaspersky Lab. „Cieszymy się również, że możemy współpracować z tak silnym i znakomitym zespołem. Mamy nadzieję, że wspólnie będziemy mogli zaoferować koreańskim klientom ochronę na najwyższym poziomie”.

Koreańskie przedstawicielstwo posiada odpowiednio działającą infrastrukturę, łącznie z działem sprzedaży, pomocy technicznej, marketingu oraz PR. Wszyscy pracownicy firmy posiadają duże doświadczenie w koreańskiej branży antywirusowej.

„Kaspersky Anti-Virus jest wysokiej jakości produktem, który pod względem poziomu ochrony znacznie przewyższa programy konkurencji. Jesteśmy przekonani, że znajdzie on wielu nabywców pośród koreańskich użytkowników komputerów” – powiedział CG Lee, który stoi na czele Kaspersky Lab Korea. „Mamy nadzieję, że w ciągu dwóch lat firma stanie się czołowym graczem na koreańskim rynku systemów bezpieczeństwa informatycznego. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zapewnić naszym klientom i partnerom najlepszą ochronę”.

Firma Kaspersky Lab zlokalizowała już wszystkie swoje główne produkty na język koreański, aby zaoferować ochronę szerokiemu gronu klientów, od użytkowników domowych po korporacje. Produkty te obejmują: Kaspersky Anti-Virus Personal, Kaspersky Anti-Virus Business Optimal oraz Kaspersky Administration Kit.

„Firma zamierza skoncentrować się przede wszystkim na linii produktów dla średnich i dużych firm” – powiedział Maxim Mitrokhin z Kaspersky Lab, dyrektor ds. rozwoju w Chinach, Korei i Wietnamie. „Mamy nadzieję, że skoncentrowanie się na tym segmencie w fazie wchodzenia na rynek pomoże nam zdobyć udział w rynku i umożliwi szybką promocję naszej marki na rynku koreańskim. Jednocześnie włożymy wiele wysiłku w rozwój sieci partnerów handlowych”.