Kaspersky Lab szturmuje amerykański rynek

Od wejścia na rynek amerykański w lutym 2005 roku firma Kaspersky Lab nawiązała współpracę z 20 nowymi partnerami, takimi jak FrontBridge Technologies (firma podlegająca Microsoftowi), Juniper, Bluecoat czy Clearswift. Firmy te dołączyły do istniejącego już grona partnerów OEM, do którego należą między innymi Borderware, Tumbleweed, MailFrontier oraz CommuniGate Systems.

Podczas konferencji Eugene Kaspersky, założyciel i szef laboratorium antywirusowego w Kaspersky Lab, zwrócił uwagę na zagrożenia związane z przestępczością internetową motywowaną chęcią osiągnięcia korzyści finansowych na seminarium zorganizowanym przez Churchill Club w Dolinie Krzemowej.

Jedną z głównych przyczyn sukcesu programu OEM firmy Kaspersky Lab w Stanach Zjednoczonych jest zaawansowana technologia i wysoka jakość produktów, które pozwalają partnerom firmy znacznie zwiększyć skuteczność własnych rozwiązań służących zapewnieniu bezpieczeństwa. Dzięki wykorzystaniu najlepszych na świecie technologii, zarówno pod względem współczynników wykrywania złośliwego oprogramowania, jak i szybkości reakcji na nowe zagrożenia, Kaspersky Lab i jego partnerzy mają przewagę nad konkurencją.

Nasz program partnerski, stale zdobywający nowych członków, świadczy o tym, że czołowi gracze w branży IT cenią sobie współpracę z Kaspersky Lab, która pozwala zwiększyć skuteczność ich rozwiązań pod względem zwalczania i reakcji na złośliwe oprogramowanie. Nasza technologia znacznie zwiększa ich skuteczność. – podkreślił Vitaly Bezrodnykh, dyrektor ds. rozwoju w Kaspersky Lab. Firma Kaspersky Lab jest liderem na rynku bezpieczeństwa informatycznego, ponieważ intensywnie rozwija nowe technologie i metody walki z zagrożeniami elektronicznymi. Jesteśmy przekonani, że również w przyszłości będziemy nawiązywać współpracę z głównymi amerykańskimi firmami informatycznymi.