Zmiana wizerunku w sieci, spójność ze zrzeszonymi serwisami, stworzenie witryny bliższej klientowi – strona internetowa Kas Stefczyka przeszła metamorfozę. Do tej pory zróżnicowane strony pięciu współpracujących ze Stefczykiem Kas zostały zastąpione ujednoliconą szatą graficzną.
Kasy Stefczyka z dumą prezentują nową stronę internetową. Reklamują ją jako przejrzystą, czytelną, prostą w obsłudze. Na stronie oprócz informacji o produktach typu lokaty czy pożyczki gotówkowe, znajdziemy także boksy z informacjami z kraju i ze świata. Podając adres e-mail możemy zapisać się na newsletter. Na stronie znajdziemy także dodatkowe porady ekspertów, poradniki a także przekierowanie do strony, na której możemy np. złożyć internetowy wniosek o kredyt.
Pod szyldem Kas Stefczyka funkcjonuje łącznie pięć Kas – SKOK Wspólnota, SKOK Kujawiak, Zachodnia SKOK, Polska SKOK i SKOK Wybrzeże. Każda Kasa indywidualnie decyduje o cenach, jednak ich wspólnym celem jest ujednolicenie oferty.
Dodatkowo na stronie możemy skorzystać z funkcjonalności zbliżonej do serwisów społecznościowych. Użytkownicy serwisu i klienci Kas mogą razem w wirtualnym świecie rozmawiać czy oglądać filmy.
Ogólne wrażenie jest całkiem sympatyczne. Co prawda strona główna jest pełna małych okienek, boksów i jeżdżących reklam, jednak można się do tego przyzwyczaić. Pomimo wielu elementów strony, nie jesteśmy natarczywie atakowani reklamami produktów finansowych. Można wręcz odnieść wrażenie, że odbiorca najpierw ma się oswoić z serwisem – traktować go jako źródło informacji z Polski, przeglądać najnowsze wiadomości, poznawać ludzi. A jak już się zadomowimy, możemy sięgnąć po to, z czego Kasy mają zarobek – po ofertę produktową.
Źródło: PR News