Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”

ING Bank Śląski kontynuuje kampanię „Dobry Głos dla firm”. Razem z Katarzyną Nosowską zachęca Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm w internecie.

Właściciele firm w ostatnim roku musieli stawić czoła nowym sytuacjom. Wielu z nich przeniosło biznes do internetu. Konsumenci docenili ten krok i zaczęli więcej kupować w sieci. Sprzedaż e-commerce w Polsce wzrosła o 26% w stosunku do 2019 roku a rynek ten należy do najszybciej rosnących w Europie. W najbliższych trzech latach prognozowane jest utrzymanie dwucyfrowego tempa wzrostu*.

– Prowadzenie biznesu online to szansa ale też wyzwanie. Oprócz skali działania nie można zapominać o opiniach, którymi kierują się konsumenci, zwłaszcza kiedy kupują w sieci. Aż 48% kupujących w internecie ocenia wiarygodność danego sklepu na podstawie opinii na jego temat**. W ING wiemy, jakie to jest ważne. Dlatego już od kilku lat, w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm”, zachęcamy Polaków do dawania dobrych opinii i polecania ulubionych firm. Kolejny raz w kampanii jest z nami Katarzyna Nosowska, która przypomina, że dobre słowo jest potrzebne nam wszystkim a zwłaszcza firmom. Dla nich to najlepsza reklama, której teraz bardzo potrzebują – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

– Polecam, uwielbiam, dziękuję – to takie małe słowa, które czasem wiele znaczą. Dziś właśnie jest taki czas, kiedy znaczą bardzo wiele. Szczególnie dla polskich firm, bo nasze dobre opinie i polecenia robią im najlepszą reklamę. Dzielmy się dobrym słowem – dodała Katarzyna Nosowska.

„Dobry Głos dla firm” to inicjatywa, którą ING Bank Śląski rozpoczął w 2018 roku. W poprzednich edycjach do pisania pozytywnych opinii o ulubionych firmach zachęcali znani artyści. Część z nich zamieniła się w piosenki i teledyski. Twarzą najnowszej edycji jest ponownie Katarzyna Nosowska.

ING Bank Śląski wspiera Polaków w biznesie również konkretnymi rozwiązaniami, które realnie pomagają w „odbudowywaniu” polskiej przedsiębiorczości. Do rozwiązań promowanych w najnowszej kampanii („Przedsiębiorcy, u was nie ma, że się nie da. Dzięki, że robicie swoje”), czyli pożyczki bez prowizji oraz wsparcia księgowego za 0 zł przez 6 miesięcy bank dodał również sklep internetowy i płatności imoje.

– W ING wspieramy firmy, które chcą rozwijać się w sieci. Oferujemy bramkę płatniczą imoje za 0 zł przez 3 miesiące a firmom, które dopiero planują prowadzenie własnego sklepu online, proponujemy darmowe korzystanie z platformy naszego partnera przez 3 miesiące. Dostrzegamy także nowe potrzeby firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą przyjmować płatności online od swoich klientów (np. świadczą usługi online lub zdanie przyjmują zamówienia). Mogą korzystać z wygodnego rozwiązania linków płatniczych. Nasze płatności łatwo dopasować do potrzeb różnych biznesów. W 2020 roku z imoje skorzystało kolejne 1500 sklepów – powiedział Bartosz Traczyk, Prezes ING Usługi dla Biznesu.

Pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych oferowane przez bank, z wszystkimi najpopularniejszymi metodami płatności: BLIK, karty płatnicze, przelewy natychmiastowe oraz nowość na polskim rynku – opcją „kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci sklepu mogą zapłacić nawet 21 dni po zakupie.

Szczegóły kampanii:

Tytuł: „Dobry głos dla firm”
Start kampanii: 5 kwietnia 2021 r.
Narzędzia: TV + Internet
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=Ucc5AZgvpMk
Agencja: GONG
Media: Mullen Lowe Media Hub
#NajlepszyBankDlaFirm

*dane firmy badawczej PMR, 2020

**dane Gemius, 2020

Źródło: ING