Nowy rok dopiero się zaczął, a już mamy niespodzianki w finansowym PRze. Ledwo ostatnio okazało się, że Katarzyna Żądło odchodzi z Citibank Handlowy, gdzie była Specjalistką ds. kontaktów z mediami, w Biurze Relacji Publicznych, w Departamencie Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu, a już się odnalazła. Okazuje się, że będzie pracować w dziale public relations Fortis Bank Polska. Tym samym instytucja ta będzie miała jeden z większych działów media relations na rynku.To zapewne przygotowania do nowego otwarcia komunikacyjnego związanego z przejęciem Dominet Banku. A trzeba przyznać, że bank ma dużo do zrobienia i nadrobienia. W końcu wchodzi na zupełnie nieznany dla siebie, a konkurencyjny rynek consumer finance. Do tej pory Fortis Bank był raczej biernym graczem na polu media relations, bo komunikacja w segmencie MSP czy bankowości korporacyjnej rządzi się swoimi prawami. Za chwilę będzie to jednak zupełnie nowy bank. Szczególnie dużo energii trzeba będzie poświęcić na komunikację wewnętrzną. Duża część placówek Dominet Banku jest przecież prowadzona przez zewnętrznych partnerów. Wciąż toczy się też nierozwiązany konflikt z przedsiębioracami, którzy uważają, że zostali przez ten bank oszukani. Zapewne problemy ze Stowarzyszeniem Pokrzywdzonych przez Dominet Bank S.A., spadną na barki Waldemara Leszczyńskiego, szefa PR i rzecznika Fortis Banku.
Zespół PR tej instytucji można uznać za skompletowany. Teraz została już tylko ciężka praca, a efekty przyjdą same. Łatwo jednak pewnie nie będzie, natomiast warto zapewne bacznie przyglądać się działaniom banku. Zwłaszcza, że można wymienić na rynku kilka instytucji, które takiego komfortu jeszcze nie mają.