Od 20 stycznia do 28 lutego 2005 roku w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście i Katowicach trwać będzie akcja samplingowa kawy rozpuszczalnej Primy Niebieskiej. Podwójne saszetki z Primą Niebieską („jedna próbka kawy dla Ciebie, a druga dla Twojego przyjaciela”) wklejone w mini książeczkę z opisem konkursu rozdawane będą przez hostessy i promotorów w granatowych strojach z logo marki Prima. Akcje odbywać się będą w godzinach porannych szczytów komunikacyjnych – między 6.45 a 8.15 – przed największymi centrami biurowo-finansowymi na zbiegu głównych skrzyżowań miejskich.
Dodatkowo akcja promocyjna została wzmocniona konkursem konsumenckim na mikrowitrynie firmowej – www.twojdzien.pl – pod tym samym hasłem: „Prima premiuje przyjaźń”. Uczestnicy konkursu typują „najsympatyczniejszą osobowość” ze świata filmu i telewizji i uzasadniają swój głos.
Na osoby, biorące udział w konkursie czekają nagrody w postaci zestawów firmowych (Prima Niebieska + 2 niebieskie kubki), weekendowego pobytu w Karpaczu dla dwóch osób oraz nagroda główna: wspólna kawa z „najsympatyczniejszą osobowością”.
Za kreacje i przebieg działań promocyjnych odpowiedzialna jest poznańska agencja Chilli.