Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął nową kampanię, oferując depozyty aż do 6% rocznie. Do lokowania środków w KB zachęcają monety.

Celem prowadzonej kampanii jest wzrost bazy depozytowej oraz utrzymanie dotychczas zdeponowanych środków. Bank oferuje klientom jedno z najwyższych obecnie oprocentowań na rynku:

W Kredyt Banku dostępna jest również szeroka oferta funduszy inwestycyjnych, w szczególności produktów z ochroną kapitału, w których specjalizuje się Grupa KBC. Fundusze tego typu stanowią doskonałą propozycję dla inwestorów oczekujących ochrony zainwestowanych środków oraz atrakcyjnego zysku.

Reklamy zachęcające do lokowania środków w Kredyt Banku pojawią się w telewizji i Internecie.
Na wszystkich nośnikach reklamowych wykorzystywany jest motyw monet podążających do budynku Kredyt Banku. Monety biegną, skaczą, obracają się wokół swojej osi, tocząc się w jednym kierunku aby w finale ułożyć się w 6% na budynku. Motywem przewodnim jest hasło: Każda złotówka chce zarabiać w Kredyt Banku na lokatach.

W kampanii zostały zaplanowane następujące działania:

Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Kreacja została przygotowana przez agencję G7, realizacja spotu -Dynamo.
Źródło: Kredyt Bank