„Każdy ma coś z IKEA” – konkurs IKEA Kraków

Czasem schowane głęboko w szufladzie, innym razem stojące na samym środku salonu czy dumnie rozciągające się w sypialni. Niezależnie od tego jaki mają kolor, jak wyglądają i do czego służą, mają dwie cechy wspólne: są to przedmioty ze sklepu IKEA i znajdują się prawdopodobnie w każdym krakowskim domu. W związku z wprowadzeniem nowego katalogu produktów IKEA – 2010, IKEA Kraków ogłasza konkurs „Każdy ma coś z IKEA”. Bo chyba każdy przyzna, że ma u siebie „coś” z IKEA…

W Krakowie. Krakowski sklep odwiedza nawet kilkanaście tysięcy dziennie. Są to przede wszystkim amatorzy skandynawskiego stylu: zauroczeni funkcjonalnością, nowatorskimi rozwiązaniami i estetyką wykonania produktów. To także zwolennicy smacznej, szwedzkiej kuchni i rodzinnego spędzania czasu. Ci ludzie – niezależnie od tego czy bez IKEA nie wyobrażają sobie życia, czy tez okazjonalnie trafiają pod dach szwedzkiego sklepu – mają w swoim domu przynajmniej jeden przedmiot z IKEA Kraków.  Zdecydowaną większość stanowią jednak osoby, które mają ich więcej: dwa, trzy, cztery… No właśnie – ile? Na to pytanie odpowiadać będą uczestnicy konkursu „Każdy ma coś z IKEA”.

Konkurs rozpoczyna się 18 sierpnia 2009 roku i potrwa do 1 września. Przez dwa tygodnie krakowianie otwierać będą drzwi swych domów, by pokazać jak żyje im się z produktami IKEA. Drogą elektroniczną zgłaszać się będą osoby, które mają pod swym dachem najwięcej produktów ze sklepu IKEA Kraków. Organizatorzy konkursu liczyć będą wszystkie meble, akcesoria i sprzęty, z których korzystają uczestnicy konkursu i ich domownicy. Mieszkaniec Krakowa, który ma ich najwięcej otrzyma nagrodę pieniężną.

Konkurs rozpoczyna się w związku z wprowadzeniem do Krakowa nowego katalogu produktów na rok 2010. Pierwszy katalog IKEA powstał w 1951, tegoroczna edycja jest 14. wydaniem tej publikacji IKEA. W najbliższych dniach trafi do 350 tysięcy  gospodarstw domowych w rejonie małopolski.  Katalog IKEA 2010 na 376 stronach prezentuje około 2000 mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, wliczając w to kilkaset nowości i wiele produktów w nowych, niższych cenach. Nowe produkty są regularnie wprowadzane do sklepów IKEA w ciągu roku. Pełen asortyment obejmuje około 10.000 artykułów, a większość z nich można znaleźć na stronie internetowej www.IKEA.pl.

Katalog jest swoistym przewodnikiem po pełnych inspiracji wnętrzach w przeróżnych zestawieniach kolorystycznych oraz stylach. Hasłem przewodnim tegorocznego katalogu są słowa „Niezależnie od tego, kim jesteś, chcemy zapewnić Ci możliwość stworzenia dokładnie takiego domu, jaki kochasz”. Dlatego w najnowszym katalogu znaleźć można rozwiązania wyposażenia najróżniejszych wnętrz, dla najróżniejszych stylów życia i osobowości. Katalogi IKEA słynęły zawsze z różnorodnych koncepcji wyposażenia domów i mieszkań: tradycyjnych rodzin z dziećmi, czy dynamicznych singli. Znajdowały się tam także przeróżne koncepcje wyposażenia dziecięcych pokojów. W tegorocznym katalogu po raz pierwszy znaleźć można propozycje wyposażenia pokojów nastolatków: świadomych swoich potrzeb, wymagających, a tym samym, czasem… nieznośnych. Pokój nastolatka to szereg funkcjonalnych rozwiązań do nauki, zabawy i spania, w niepowtarzalnym stylu. W takim wnętrzu każdy nastolatek będzie chciał spędzać czas i poczuje się wyjątkowy!

Źródło: PR Inspiration