Każdy może być jak Chuck Norris

Chuck Norris sieje postrach na Youtube i rozprawia się ze wszystkimi kredytowymi mitami, ale Strażnik Teksasu ma także łagodne oblicze – użycza Facebookowiczom swojego stroju, by mogli poczuć się jak gwiazdy Hollywood. Za kreację i realizację działań dla BZ WBK w social media odpowiada agencja Lemon Sky z Grupy ADV.

Chuck Norris przychodzi po gotówkę tylko raz – to jedno z haseł nowej kampanii reklamowej BZ WBK. Agencja Lemon Sky – jako pierwsza w Polsce – przygotowała w nowym layoucie YouTube film promujący ofertę produktową Banku, z wykorzystaniem wizerunku kultowej postaci amerykańskiego kina.

„Chuck wychodzi poza obszar reklamy i ‘całkowicie niszczy’ YouTuba. W przygotowanej przez nas animacji pokazujemy moc prawdziwego wojownika. Teraz każdy może poczuć się jak hollywoodzki aktor kina akcji i ‘bez walki’ otrzymać kredyt w BZ WBK” – mówi Mariusz Pełechaty, Head of Social Media w Lemon Sky.

Lemon Sky jest również autorem aplikacji „Bądź jak Chuck”, dzięki której użytkownicy Facebooka mogą „przebrać się” za bohatera i zamieścić humorystyczne zdjęcie w swojej galerii.

„Zdjęcia w iście gwiazdorskim wydaniu nie tylko ucieszą znajomych na Facebooku, ale posłużą także do przygotowania plakatu dla samego Chucka Norrisa. Pracujemy nad kolejnymi projektami dla BZ WBK i jesteśmy przekonani, że jeszcze nie raz zaskoczymy odbiorców oryginalnymi pomysłami i aplikacjami konkursowymi, pełnymi ciekawych nagród” – dodaje Bartosz Żukowski, Head of Creative Team w Lemon Sky.

Agencja Lemon Sky w ramach współpracy z BZ WBK odpowiada także za kreację i realizację „Egzaminu z mobilności”, konkursu na Facebooku, promującego zalety bankowości mobilnej.

Źródło: Lemon Sky