Kevin Spacey w nowej reklamie Banku Zachodniego WBK

Bank Zachodni WBK rusza z kampanią reklamową kredytu gotówkowego DUET. W pierwszym spocie Kevinowi Spacey towarzyszy Anna Dereszowska, w kolejnych pojawiają się także inni znani, polscy aktorzy.


14 lutego Bank Zachodni WBK rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową. Telewizyjny spot „Jubileusz” promuje kredyt gotówkowy DUET o obniżonym oprocentowaniu.

W nowej odsłonie spotów Kevinowi Spacey partneruje Anna Dereszowska. W spocie występuje także Iwona Wszołkówna oraz Robert Wabich.

„Jubileusz” otwiera naszą wiosenną kampanię marketingową, w której u boku Kevina zobaczymy także polskie gwiazdy, a reżyserem tej edycji spotów jest Wojtek Smarzowski. Dzięki temu możemy zaprezentować widzom nie tylko świetną reklamę, ale też kawałek kina na najwyższym poziomie – mówi Artur Sikora, szef Obszaru Komunikacji Korporacyjnej
i Marketingu Banku Zachodniego WBK.

Ostatnie badania trackingowe, zrealizowane przez MilliwardBrown dla Banku Zachodniego WBK, pokazują, że wybór celebryty był niezwykle trafny. Po jesiennej ofensywie reklamowej BZ WBK znajduje się w grupie trzech liderów pod względem świadomości komunikacji, wzrosła także liczba osób zainteresowanych marką.

Efekty kampanii z Kevinem Spacey są bardzo dobre. Wzrosła świadomość marki,
a znajomość spontaniczna osiągnęła najwyższy historycznie poziom.
Kampania z K. Spacey wpływa pozytywnie na atrakcyjność marki – wzrasta gotowość rozważenia oferty BZ WBK– dodaje Artur Sikora.

Według badań wszystkie reklamy mają ponadprzeciętny potencjał do angażowania uwagi, dają także dużą przyjemność oglądania.

Spoty reklamowe kredytu gotówkowego DUET pojawią się w TVP, Polsacie, TVN oraz stacjach tematycznych. W prasie kampania obejmie dzienniki, wybrane tygodniki opinii
i magazyny: kobiece, motoryzacyjne oraz TV guidey. Zaplanowano ponadto reklamy
w internecie: m.in. w dużych portalach – onet/wp/interia/o2 – display i mailing; kampanię mobilną, VOD, facebook, wyszukiwarki, outdoor oraz placówki bankowe.

Kreację przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją zajął się Propeller Film. Zdjęcia do wszystkich filmów reklamowych kręcono w Warszawie w połowie stycznia br.

Planowanie i zakup mediów powierzono Starcomowi.