„Kieszenie pełne słońca” w Dominet Banku

Podstawę spotu radiowego stanowi piosenka „Kieszenie pełne słońca”, napisana i wykonana przez Wojciecha Waglewskiego – lidera Voo Voo – specjalnie dla Dominet Banku, sponsora nowej płyty zespołu. Reklama telewizyjna opiera się na motywie strażaka, znanym z ubiegłorocznej edycji kampanii. Kampania będzie przebiegać do połowy grudnia br. w kilkunastodniowych cyklach.

– Spoty reklamowe wykorzystywane w pierwszej części kampanii „Kredytu na TAK” spotkały się z niezwykle ciepłym przyjęciem naszych klientów. Pozytywnym emocjom, które wywołała szczególnie kreacja z motywem strażaków, towarzyszył również wzrost świadomości marki Dominet Bank – z 4% przed rozpoczęciem kampanii do 28% po jej zakończeniu. Badania wykazały, że 41% osób chciałoby zobaczyć reklamę po raz kolejny. Dlatego zdecydowaliśmy się pozostać przy tej wizualizacji – mówi Agnieszka Wielogórska z działu reklamy Dominet Banku.

W kampanii zostały wykorzystane m.in.: TVP, Polsat, TVP region, TVN7, TVN, TVN4, Hallmark, National Geografic, Planete, EuropaEuropa, CLUB, Reality TV, AXN, Ale Kino, C+ Sport, Kino Polska oraz stacje radiowe: Radio Eska, PR 3, RMF FM, Radio Złote Przeboje. Uzupełnienie komunikacji stanowią materiały BTL opracowane dla sieci placówek: ulotki i plakaty. Za przygotowanie kreacji odpowiedzialna była agencja Focus, doborem mediów zajął się dom mediowy Media On.