Klarna wchodzi z płatnościami odroczonymi do sklepów stacjonarnych w Polsce. Wojas pierwszym partnerem

Klarna wprowadza swoją flagową usługę “Zapłać za 30 dni” do sklepów stacjonarnych w Polsce. Marka Wojas, jako pierwsza na rynku udostępni klientom możliwość odroczenia płatności we wszystkich punktach sprzedaży oraz e-sklepie. Płatności od Klarny (online i w sklepach stacjonarnych) pozwalają kupującym zapłacić za produkty po 30 dniach, bez odsetek.

fot. Shutterstock

Płatności odroczone w sklepach stacjonarnych to nowość na polskim rynku. Aby z nich skorzystać wystarczy zgłosić to w kasie sklepu i podać numer telefonu. Wówczas sprzedawca wygeneruje link do płatności, który przyjdzie do klienta SMS-em. Od tego czasu kupujący ma 30 dni na dokonanie płatności do Klarny bez żadnych dodatkowych kosztów i odsetek. Upływający termin płatności i wszystkie zakupy
można śledzić w bezpłatnej aplikacji Klarny.

Z raportu Klarny “Shopping Pulse” wynika, że 64 proc. polskich konsumentów oczekuje, że sklepy będą oferowały klientom możliwość korzystania z innowacyjnych metod płatność bezpośrednio w stacjonarnych punktach sprzedaży. Wprowadzenie usługi „Zapłać za 30 dni” od Klarny jest więc wyjściem naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnych konsumentów.

Na innych rynkach, usługa “Zapłać za 30 dni” oferowana przez szwedzki fintech dostępna jest w sklepach stacjonarnych największych światowych marek tj. Ralph Laurent, Sephora, The North Face, Pandora, czy Dyson. Dane z rynków zagranicznych, pokazują, że udostępniając konsumentom usługę “Zapłać za 30 dni” w sklepach stacjonarnych, przedsiębiorcy mogą zwiększyć wartość koszyka zakupowego nawet o 100 proc.

Źródło: Klarna