Klienci Credit Agricole mogą już zatwierdzać umowy elektronicznie w aplikacji

W Credit Agricole zamiast drukować umowy na papierze, klienci mogą zatwierdzić je elektronicznie w aplikacji CA24 Mobile lub w serwisie internetowym CA24 eBank. Cały proces całkowicie eliminuje papierowy obieg dokumentów.

fot. Champion studio / Shutterstock

Bank Credit Agricole udostępnił w swoich serwisach nową funkcjonalność umożliwiającą zatwierdzanie umów w formie elektronicznej. Klient, który przyjdzie do placówki banku, może poprosić doradcę, aby ten nie drukował mu umowy w wersji papierowej, tylko wysłał jej elektroniczną wersję do aplikacji CA24 Mobile lub serwisu CA24 eBank. A tam – po przeczytaniu dokumentu – wystarczy zatwierdzić go standardową metodą autoryzacji (SMS lub token).

Z tego samego udogodnienia można skorzystać dzwoniąc na telefoniczną infolinię banku. W tym przypadku, elektroniczne zatwierdzenie umowy eliminuje konieczność dokonywania przelewu autoryzacyjnego. Nie trzeba też czekać na przesyłkę kurierską.

Za pomocą nowego rozwiązania klienci mogą zatwierdzać umowy o udzielenie kredytu gotówkowego, a także aneksy do umów o prowadzenie rachunków bieżących oraz kart kredytowych. W najbliższej przyszłości możliwe będzie także zatwierdzanie umowy o kartę kredytową oraz kredyt konsolidacyjny.

Umowa wysłana do aplikacji CA24 Mobile lub serwisu CA24 eBank oczekuje na podpis w nowoutworzonej sekcji „Oferty i umowy”. Można ją zaakceptować w ciągu 3 dni od wysłania.

Źródło: Credit Agricole