Klienci Diners Club Polska: Ubezpieczenie zagranicznej podróży najbardziej przydatną usługą w karcie

Klienci Diners Club cenią pakiet usług dodanych w kartach wydawcy – wynika z ankiet przeprowadzonych przez firmę. Jedną z najbardziej pożądanych nowych usług będą płatności zbliżeniowe, które Diners Club uruchomi w 2017 r.

 
Większość klientów jest zadowolonych z funkcjonalności produktów Diners Club – wynika z ankiet przeprowadzonych wśród posiadaczy kart wydanych przez firmę. Najbardziej przydatną usługą dodaną, którą wskazało ponad 80 proc. respondentów, jest ubezpieczenie podróży zagranicznej.

– Każda karta Diners Club zapewnia w standardzie ubezpieczenie podróży zagranicznych do sumy 1 mln zł. Ubezpieczeniem objęty jest nie tylko posiadacz karty, ale także członkowie rodziny podróżujący wraz z nim, a w przypadku karty firmowej – współpracownicy – mówi Katarzyna Fatyga z Diners Club Polska.

Wysoko oceniona została również funkcja e-konto, czyli internetowy dostęp do konta karty, który umożliwia łatwą obsługę i zarządzanie wszystkimi kartami firmowymi poprzez jeden serwis transakcyjny. Usługa pozwala m.in. sprawdzać bieżące i archiwalne operacje oraz stan punktów w Programie Premiowym Diners Club. Użyteczność funkcji potwierdziło ponad 76 proc. badanych.

Klienci chwalą sobie również bogaty pakiet usług dedykowany ceniącym komfort
i wygodę podróżnikom. Wstęp do specjalnych stref relaksu na lotniskach – saloników – na całym świecie doceniło 75 proc. respondentów. Ponad 72 proc. klientów potwierdziło także użyteczność specjalnego programu premiowego Diners Club, który pozwala zbierać punkty, a następnie wymieniać je na mile Miles & More. Dzięki karcie Diners Club, klienci mają możliwość korzystania z odpraw biznesowych (bez względu na posiadany bilet) oraz z indywidulanych kontroli bezpieczeństwa (tzw. fast track). Użyteczność tych funkcji została doceniona przez ponad połowę ankietowanych.

Klienci zostali też zapytani o aspekty, które mogłyby wpłynąć na poprawę funkcjonalności kart Diners Club. Największy odsetek ankietowanych wskazał, że chciałby mieć możliwość wyboru dnia spłaty karty. Obecnie karty Diners Club mają odroczony termin płatności sięgający nawet 59 dni. Termin spłaty karty, w zależności od produktu, ustalony jest na 12 dzień miesiąca lub na jego koniec. Badanie pokazało, również, że ponad połowa osób liczy z kolei na uruchomienie płatności zbliżeniowych i wprowadzenie pakietu lojalnościowego.

– Nasze plany biznesowe pokrywają się z oczekiwaniami klientów. Wiele z wymienionych usług zamierzamy wdrożyć jeszcze w 2017 r. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy projekt wdrożenia akceptacji i wydawnictwa kart z funkcją zbliżeniową i mamy nadzieję zakończyć go w pierwszej połowie tego roku. Wiemy, że naszym klientom brakuje tej funkcjonalności – mówi Katarzyna Fatyga z Diners Club.

Diners Club Polska pracuje również nad produktem dla osób młodych i aktywnie podróżujących, który będzie połączony z nowym programem lojalnościowym, umożliwiającym wymianę punktów na bilety lotnicze wszystkich linii oraz na pobyty
w hotelach.

– Będzie to produkt bardzo atrakcyjny cenowo, zawierający m.in. ubezpieczenie
podróży zagranicznej dla posiadacza karty i jego bliskich – dodaje Katarzyna Fatyga.

Nota metodologiczna:
Badanie zostało zrealizowane przez Diners Club Polska między listopadem a grudniem 2016 r. na reprezentatywnej grupie 212 klientów metodą ankiet internetowych.

Źródło: Diners Club Polska