Klienci eurobanku oszczędzają z Home Profit

Zakup własnego mieszkania jest inwestycją, która mocno obciąża nasz domowy budżet. Szczególnie podczas finalizowania transakcji kiedy jednocześnie ponosimy koszt załatwienia wszystkich formalności i zaczynamy się urządzać w nowym domu. W tak newralgicznym momencie dla naszego portfela remont nieruchomości staje się często powodem do zmartwień. Kwoty, które jesteśmy zmuszeni wydać zwykle w niewielkich odstępach czasu spędzają nam sen z powiek.

Decydując się na zakup mieszkania zmuszeni jesteśmy przeznaczyć dodatkową kwotę na jego wykończenie i to niezależnie czy wybraliśmy nieruchomość na rynku pierwotnym czy też wtórnym. Niejednokrotnie podczas prac remontowych pojawiają się kolejne nieplanowane wydatki, które przekraczają założony na początku budżet. Wtedy zaczynamy szukać oszczędności na każdym kroku”– mówi Magdalena Górzna-Jaromin Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Home Profit Polska.

Jednym ze sposobów, aby ograniczyć koszty adaptacji mieszkania i małymi krokami zaoszczędzić kwotę sięgającą nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych, jest skorzystanie z karty Home Profit umożliwiającej korzystanie z rabatów w branży wnętrzarskiej i budowlanej. „Postanowiliśmy umożliwić posiadaczom naszych kart oszczędzanie na każdym etapie remontu, a co więcej dzięki temu, że karta jest bezterminowa, każdy kolejny zakup na przestrzeni lat jest premiowany rabatem”– dodaje Magdalena Górzna-Jaromin.


Planując zakup nowej nieruchomości lub remont, warto poszukać oszczędności. Średni rabat w programie Home Profit to 15%. Łatwo zatem policzyć, iż wydając ok. 50 tys. złotych na wyposażenie mieszkania można zaoszczędzić średnio 7,5 tys. złotych. Wybierając bank, warto więc zwrócić uwagę na wartości dodane, które w znaczący sposób wpływają na dodatkowe wydatki związane z zakupem nowej nieruchomości.

Od kilku dni program rabatowy Home Profit jest dostępny dla klientów eurobanku, którzy złożą wniosek kredytowy bezpośrednio w placówce banku w okresie trwania promocji (tj. 1.03.-31.08.2015r.) i skorzystają z kredytu hipotecznego oferowanego przez bank. W dniu podpisania umowy klienci otrzymują kupon z unikalnym kodem aktywacyjnym umożliwiającym zamówienie karty rabatowej, która upoważnia do skorzystania ze zniżek w setkach sklepów stacjonarnych i internetowych wyspecjalizowanych w branży wnętrzarskiej.

Dyrektor ds. Współpracy Biznesowej eurobanku Bartosz Jamróz wyjaśnia: „Długo szukaliśmy pomysłu na dodatkowe, atrakcyjne rozwiązanie dla naszych klientów, którzy korzystają z kredytu hipotecznego. Zależało nam, aby bonus był zarówno przyjemną jak i praktyczną niespodzianką. Karta Home Profit pozwala klientom zaoszczędzić sporą kwotę podczas remontu, ale także w kolejnych latach np. przy zakupie nowego wyposażenia. Tym sposobem wspieramy naszych klientów jeszcze długo po skorzystaniu z naszych usług.”

Żartobliwe powiedzenie, iż nic tak nie łączy, jak kredyt hipoteczny może w tym przypadku nabrać zupełnie innego wymiaru.

Home Profit