Klienci korporacyjni mogą już zdalnie założyć rachunek w mBanku, bez potrzeby osobistego kontaktu z doradcą. Elektroniczny proces dotyczy zawierania otwierania rachunku bankowego oraz dostępu do systemu bankowości dla klientów korporacyjnych mBank CompanyNet. Wszystkie dokumenty wymagane w procesie obie strony podpisują kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Rozwiązanie skierowane jest do:
- podmiotów utworzonych na podstawie prawa polskiego i wpisanych do KRS osób prawnych i jednostek organizacyjnych, które nie mają osobowości prawnej, ale mają zdolność prawną;
- osób fizycznych (w tym spółek cywilnych) prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą wpisanych do CEiDG reprezentowanych przez osoby posiadające nr PESEL oraz legitymują się polskim dowodem osobistym.
– To kolejny proces, który zdigitalizowaliśmy w czasie epidemii koronawirusa, dbając o bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników. Pracujemy nad kolejnymi udogodnieniami w bankowości korporacyjnej. Większość operacji klient już może wykonać zdalnie w systemie bankowości internetowej mBank CompanyNet – mówi Dariusz Nalepa, dyrektor departamentu bankowości transakcyjnej w mBanku.
Źródło: mBank