Klienci kupili 129 kg złota w ciągu 10 dni

NOBLE Securities, wspólnie z Noble Bankiem, w ciągu dwutygodniowej subskrypcji sprzedało 129 kg złota
w sztabach za kwotę 25 mln zł. Złoto trafiło do 124 klientów, zarówno osób fizycznych, jak i firm.

NOBLE Securities, jako jeden z pierwszych domów maklerskich, wprowadził do swojej oferty możliwość nabycia złota nie jako kontraktu lub jednostki uczestnictwa w funduszu inwestującym w złoto, lecz umożliwił wejście w posiadanie fizycznych sztabek złota. W ciągu dwutygodniowej subskrypcji organizowanej przez dom maklerski, klienci zrealizowali 21,5% sprzedaży złota osiągniętej w ciągu całego ubiegłego roku przez wszystkie podmioty mające w swojej ofercie ten kruszec.

– Duże zainteresowanie sztabkami złota pokazuje olbrzymi potencjał tej niszy rynkowej i wskazuje kierunek zainteresowania inwestorów. Atrakcyjność inwestowania w ten kruszec podkreśla również to, że chcąc wejść w posiadanie złota klient może skorzystać z oferty pośrednika, takiego jak NOBLE Securities, który ze względu na skalę działalności oferuje znacznie atrakcyjniejsze warunki nabycia niż gdyby klient nabywał je samodzielnie. Inwestorzy, którzy zakupili sztaby złota w obrocie organizowanym przez nasz dom maklerski, zyskali na inwestycji np. 100 tys. zł nawet 3-4%. – mówi Iwona Ustach wiceprezes zarządu NOBLE Securitie.

– Dzięki współpracy z Noble Bank, liderem private banking w Polsce, dotarliśmy z naszą ofertą do osób zamożnych, stale poszukujących atrakcyjnych sposobów dywersyfikacji swojego portfela inwestycyjnego. Średnio dziennie sprzedawaliśmy blisko 13 kg złota. Widząc tak duże zainteresowanie inwestowaniem w złoto dewizowe zamierzamy w ciągu najbliższych dni uruchomić kolejną subskrypcję na równie atrakcyjnych warunkach – dodaje Iwona Ustach.

Źródło: Noble Securities SA