Klienci mBank mobile zaproszeni do testów nowej usługi mBanku

Dzięki usłudze powiadomień, klienci mogą otrzymywać informacje o każdej zmianie na swoim rachunku w mBanku. Wiadomość o wpłynięciu na konto pensji, spłacie kredytu, czy płatności kartą płatniczą jest wysyłana na zarejestrowany w systemie numer telefonu komórkowego lub adres email. W ramach testów zostały zaproponowane promocyjne taryfy:

Powiadomienia mailowe:

powiadomienia mailowe
(raz dziennie)
0 pln/ miesiąc

Powiadomienia smsowe:

Abonament 1
45 SMS-ów, za każdy następny 0,10pln
1 pln/ miesiąc
Abonament 2
20 SMSp-ów, za każdy następny 0,10pln
0,50 pln/ miesiąc
Abonament 3 Opłata pobrana za wysłane SMS-y po miesiącu ( ilość SMS-ów *0,10pln)

Powiadomienia transakcji umożliwiają otrzymywanie informacji o rachunku nawet wtedy, gdy nie można skorzystać z komputera, telefonu lub innego urządzenia przenośnego, mającego dostęp do Internetu.

Do testów, w ciągu zaledwie 4 dni, zgłosiło się 241 klientów mBank mobile. Już po pierwszej godzinie od podania informacji o testach, aż 60 osób wyraziło chęć uczestniczenia w nich.

Testowanie nowej usługi rozpocznie się 26 lutego i potrwa około jednego miesiąca. mBank chce udostępnić nowa funkcjonalność wszystkim klientom w ciągu najbliższych 3 miesięcy.