Pierwszy etap konkursu, w ramach którego klienci mBanku mogli zaprojektować wygląd serwisu transakcyjnego w internecie, został zakończony. Trwa głosowanie internautów, którzy wybiorą najlepszy projekt z dziesięciu, wybranych przez jury mBanku.
Trwa pierwszy w historii mBanku wspólny konkurs dla klientów w Polsce, Czechach i na Słowacji na najlepszy projekt graficzny serwisu transakcyjnego w internecie. W pierwszym etapie konkursu klienci ze wszystkich trzech krajów nadesłali kilkadziesiąt prac, spośród których komisja złożona z ekspertów mBanku ostatecznie wybrała dziesięć najbardziej oryginalnych i spójnych z wizerunkiem marki.
Wyróżnione projekty, poza atrakcyjnym wyglądem, musiały również spełniać kryteria techniczne – tak, aby możliwe było wdrożenie ich do systemu bankowego. Uczestnicy mieli do wyboru dwie możliwości przygotowania projektów: mogli pracować na schematach zawartych w plikach CSS i HTML bądź na plikach graficznych w formacie PSD. Główną nagrodą w konkursie jest nowoczesny iPad WiFi 16 GB oraz możliwe wdrożenie zwycięskiego projektu do systemu bankowości internetowej mBanku .
Głosowanie na najlepszy projekt nowej szaty graficznej serwisu transakcyjnego mBanku potrwa do 31 stycznia br. Głosy można oddawać na stronie: http://www.mbank.pl/konkurs/.
Konkurs na nowy layout serwisu transakcyjnego jest kontynuacją rozpoczętego z okazji 10-lecia mBanku projektu personalizacji systemu bankowości internetowej, dzięki któremu Klienci uzyskali już m.in. możliwość wyboru pomiędzy dwiema szatami graficznymi serwisu transakcyjnego .
Źródło: mBank