Klienci nareszcie dowiedzą się, co ich czeka po fuzji

„- Ruszamy z wielką kampanią reklamowo-informacyjną, obejmującą wszystkie media” – mówi Robert Moreń, rzecznik Banku Pekao. W placówkach, które przechodzą z BPH, mają pojawić się konsultanci oraz mnóstwo materiałów informacyjnych.

„Fuzja banków Pekao i BPH została wczoraj zarejestrowana. W efekcie Pekao uzyskało dostęp do bazy danych o klientach, którzy, wraz z 285 oddziałami, zostaną przeniesieni z Banku BPH. Tzw. mini-BPH stracił wszystkich klientów korporacyjnych, większość klientów detalicznych oraz ponad połowę obecnych placówek (w tym te o najlepszych lokalizacjach).”, pisze „Parkiet”.

„- W pierwszych miesiącach klienci nie odczują żadnej zmiany – będą obsługiwani przez te same osoby, a do dyspozycji będą mieć te same produkty” – wyjaśnia Robert Moreń.

„W ten weekend wszystkie placówki Banku BPH są nieczynne, a klienci nie mają dostępu do elektronicznych kanałów dostępu do rachunków. W poniedziałek, 3 grudnia, będą obsługiwani normalnie. W ciągu tych dwóch dni 285 placówek banku zostanie przeniesionych do Pekao, a w BPH pozostanie 200 punktów.”, informuje gazeta.

Szczegóły w „Parkiecie”.