Klienci neoBanku będą musieli jeszcze poczekać na Blika

neoBank zajmie się pracami nad wdrożeniem Blika dopiero w drugiej połowie tego roku. Wcześniej była mowa o tym, że bank wykorzysta aplikację dostarczoną przez PSP. Docelowo bank chce mieć własną aplikację.

– Rozwiązania mobilne są jednym z priorytetów neoBanku, dlatego strona online.neobank.pl, została zaopatrzona w swoją wersję mobilną. Docelowo neoBANK będzie rozwijał swój serwis transakcyjny właśnie w kierunku własnej aplikacji – tłumaczy Przemysław Dysarz, zastępca dyrektora Departamentu Rachunków i Usług Elektronicznych w neoBanku.

Wcześniej pisaliśmy, że bank może skorzystać z aplikacji white label opracowanej przez Polski Standard Płatności. Bank mógłby ją wówczas opieczętować własnym logo. Była mowa także o tym, że w ten sposób z systemu Blik mogłyby korzystać także inne banki, które nie mają aplikacji mobilnej.

Obecnie płatności mobilne Blik dostępne są dla klientów PKO Banku Polskiego (i Inteligo), mBanku (i Orange Finanse), Banku Zachodniego WBK, Alior Banku, Banku Millennium i ING Banku Śląskiego. W kwietniu Blika udostępni swoim klientom Getin Bank. Kolejnym bankiem może być Credit Agricole, który podpisał już umowę z Polskim Standardem Płatności. Bank pracuje też nad własną aplikacją mobilną.