Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. po raz kolejny zostało wyróżnione tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2016”. Nagroda jest przyznawana firmom przez konsumentów w tracie badania opinii. Gothaer TU S.A. znalazł się już po raz drugiw gronienajprzyjaźniejszych przedsiębiorstw w Polsce.
– Jakość obsługi to kwestia, która jest kluczowa w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Tylko firma, która dba o swoich Klientów na każdym etapie współpracy jest w stanie być ich stałym partnerem. Zdając sobie z tego sprawę uznaliśmy obszar jakości za ważny element strategii biznesowej Gothaer w Polsce. Stale dążymy do tego, by współpraca z nami była jak najłatwiejsza, dlatego w 2015 roku wprowadzaliśmy szereg wdrożeń, które miały za zadanie podnieść satysfakcję naszych Klientów. Tym bardziej nas cieszy wyróżnienie „Gwiazda Jakości Obsługi 2016”. To potwierdzenie, że obraliśmy właściwy kierunek i nasza strategia spełnia oczekiwania Klientów. W 2016 roku skupimy się na jej dalszej realizacji- mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer TU S.A.
Przyznanie firmie Gothaer wyróżnienia jako instytucji oferującej najwyższy standard obsługi to potwierdzenie wysokiej jakości standardów, o które nieustannie dba. W 2015 roku firma konsekwentnie realizowała strategię doskonalenia obsługi sprzedażowej i posprzedażowej, w tym m.in. wprowadzono GoApp, czyli aplikację BPM (Business Process Management), która wspiera zarządzanie procesami biznesowymi w firmie. Wpływ na ocenę Klientów miały także wprowadzone w 2015 dodatkowe usługi ubezpieczeniowe, które są zgodne z międzynarodowymi trendami. Bezpośrednia Likwidacja Szkód (BLS) czy sieć warsztatów GoWarsztat, to znaczące ułatwienia dla Klientów firmy ubezpieczeniowej.
– GoContact, czyli biuro obsługi Klientów Gothaer, zostało stworzone z myślą o jak najprostszym z punktu widzenia Klientów kontakcie ze Spółką. Zdajemy sobie sprawę, z tego, że stanowimy wizytówkę naszej firmy, pierwszy punkt, który buduje opinię o całej organizacji, dlatego bardzo dbamy o to, aby jakość obsługi była na najwyższym poziomie. Decyduje o tym kilka elementów. Po pierwsze, bardzo ważne są wiedza i kompetencje osoby udzielającej pomocy – staramy się systematycznie podnosić ją wśród osób z GoContact poprzez szkolenia. Po drugie, liczy się szybka reakcja, która jest możliwa dzięki wdrożeniu nowego oprogramowania BPM. I w końcu, ważna jest po prostu zwykła ludzka uprzejmość. Dopiero kombinacja tych wszystkich czynników może być gwarancją zadowolenia naszych Klientów -podkreśla Magdalena Szczepańska, Dyrektor Biura Obsługi Klienta w Gothaer TU S.A.
Gwiazda Jakości Obsługi to kolejne wyróżnienie przyznane Gothaer TU S.A. W czerwcu 2015 roku firma otrzymała wyróżnienie w rankingu Turbin Polskiej Gospodarki za usługę ubezpieczeniową GoBiznes skierowaną do MŚP.
W IX edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi, podobnie jak w poprzednich, prestiżowym tytułem zostało uhonorowanych 100 firm z różnych branż. Wyróżnienie otrzymują instytucje, które w opinii polskich konsumentów wykazują najwyższą dbałość o obsługę Klienta oraz zyskały ich pozytywną rekomendację w ocenianym roku. Nagroda przyznawana jest na podstawie głosów konsumentów oddanych na multiplatformie Jakość Obsługi oraz za pomocą aplikacji mobilnej Premia360.
Uroczysta gala wręczenia statuetek i certyfikatów Gwiazdy Jakości Obsługi 2016 odbędzie się w marcu 2016 r. w siedzibie Bussines Centre Club w Warszawie.
/Grupa Gothaer