Klienci Providenta zrealizują swoje plany dzięki wygranej w konkursie

Remont mieszkania, obóz sportowy dla syna, romantyczne oświadczyny czy zakup perkusji to tylko niektóre z planów, które zrealizują klienci Provident Polska za pieniądze wygrane w konkursie na 20-lecie firmy. Lider rynku pożyczkowego podsumował urodzinowy konkurs, w którym pula nagród wyniosła aż 800 000 zł. W zabawie wzięło udział ponad pięć tysięcy osób, a nagrody trafią do 400 z nich.


W konkursie z okazji 20-lecia Provident Polska mogła wziąć udział każda osoba, która między 5 a 24 lipca wzięła pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony był zarówno dla osób, które skorzystały z usługi poprzez doradcę, jak i internet. Warunkiem było wykonanie zadania konkursowego przesłanie SMS-em odpowiedzi na pytanie Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?

 

Zadanie konkursowe było nieprzypadkowe. Nawiązywało do naszego hasła Wierzymy w Twój plan podkreśla Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska. Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, chcieliśmy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogli wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki dodaje.

 

Swoje zgłoszenia do konkursu przesłało łącznie 5234 klientów, spośród których wyłoniono 400 zwycięzców. Otrzymają oni po 2000 zł. Jakie plany chcą zrealizować za te pieniądze? Wiele z nich związanych jest z rozwojem osobistym i zawodowym, np. kurs pilatesu, lekcje angielskiego, kurs na prawo jazdy, a także uruchomienie strony internetowej dla swojej firmy czy założenie pasieki.   Co ciekawe, wśród odpowiedzi bardzo często pojawiały się także plany związane z realizacją marzeń najbliższych. Osoby biorące udział w konkursie deklarowały, że za wygrane pieniądze zakupią np. pobyt w spa dla mamy, wakacyjną wycieczkę dla rodziców, komputer dla wnuka, pianino dla córki, saksofon dla męża czy też lot balonem z dla siebie i małżonki z okazji rocznicy ślubu. W gronie nagrodzonych znalazł się też ojciec, który zbierał pieniądze na samochód dla córki zupełnie jak w reklamie będącej częścią urodzinowej kampanii Providenta, w której pokazany został zmieniający się na przestrzeni lat Plan na 4 kółka 20 lat temu był to wózek dla dziecka, dziś samochód dla dorosłej córki.

 

Na wykonanie zadania konkursowego każdy klient miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie począwszy od 19 lipca przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa wyłaniała 20 laureatów, którzy przesłali najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi. W sumie do zwycięzców trafi łącznie 800 000 zł.