Twisto, fintech oferujący płatności odroczone w sklepach internetowych i stacjonarnych, wydłużył czas na zapłatę za zakupy online dla niezarejestrowanych klientów do 30 dni. Dokładnie tyle czasu na uregulowanie należności bez dodatkowych kosztów, będą mieli kupujący, którzy wybiorą Twisto jako metodę płatności na stronie sklepu partnerskiego Twisto. Dotychczas było to 21 dni, wydłużony okres na zapłatę obowiązuje od 7 czerwca 2021 r.
– Wydłużenie terminu zapłaty za zakupy do 30 dni zbiega się w czasie z wdrożeniem Twisto w kolejnych 15 tysiącach sklepów internetowych. Tym samym nasi niezarejestrowani klienci mogą z nami robić zakupy w przeszło 30 tys. e-sklepów ze wszystkich branż, od Pizzy Hut, przez Ochnik, Venezia, Unisono, Top Secret, New Balance, GoSport po Vision Express i Szkla.com i cieszyć się najwygodniejszymi i najbezpieczniejszymi zakupami na rynku – mówi Adam Miziołek, country manager Twisto w Polsce.
Aby dokonać płatności z Twisto wystarczy wejść na stronę sklepu, złożyć zamówienie, a następnie jako metodę płatności wybrać Twisto lub Twisto PayU Płacę Później. Dzięki temu kupujący zyskuje 30 dni na uregulowanie należności bez dodatkowych kosztów – może sprawdzić produkt i zapłacić za niego dopiero, gdy postanowi zatrzymać zakup. Twisto przypomina kupującemu o zbliżającym się terminie zapłaty mailowo i SMS-owo. Należność można uregulować szybkim przelewem, przelewem tradycyjnym lub BLIK-iem. W przypadku płatności przez konto Twisto klient może odroczyć płatność nawet do 45 dni.
Zarejestrowani klienci Twisto otrzymują kartę Twisto, dzięki której mogą odroczyć płatność w każdym sklepie – internetowym (także w sklepach, które nie wdrożyły Twisto jako metody płatności) i stacjonarnym. W ich przypadku czas na uregulowanie należności wynosi do 45 dni (do 15. dnia następnego miesiąca). Rejestracja w Twisto do dobra opcja dla osób, które chciałyby płacić z Twisto w każdym sklepie i dokonywać większych wydatków. Zarejestrowani użytkownicy zyskują wyższy miesięczny limit na wydatki i możliwość zarządzania nimi przez aplikację, tj. podzielenie płatności na 3 raty za 0 zł czy przesunięcie płatności o kolejny miesiąc, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Źródło: Twisto