Zakończył się organizowany przez SklepyFirmowe.pl konkurs na Najlepszy Nowy Sklep Internetowy 2010. Ponad 400 sklepów internetowych, założonych do końca 2010 roku, walczyło o nagrodę główną wartą 24 000zł. Zwyciężył sklep Klockowo.pl – oferującyklocki i zabawki dla dzieci. Oficjalne wręczenie nagród odbędzie się 16 kwietnia w klubie „Mandarynka” w Sopocie.
Klockowo.pl Najlepszym Nowym Sklepem 2010
Tytuł Najlepszego Nowego Sklepu Internetowego 2010 został przyznanyKlockowo.pl, który otrzyma od organizatorów oraz partnerów konkursu nagrody o łącznej wartości 24 000 zł – w tym 10 000 zł od SklepyFirmowe.pl, 5 000 zł od PayPal , 3000 zł na promocje w porównywarce Nokaut.pl, 3000 zł na promocje w PromoRing.pl, 2000 zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl oraz certyfikat Trusted SSL od Unizeto.Drugie miejsce w tej kategorii zajął sklep X-storm.pl– oferujący elektronikę użytkową.
„Niezmiernie cieszymy się z przyznanego nam wyróżnienia. Jesteśmy bardzo wdzięczni serwisowi SklepyFirmowe.pl za olbrzymią pomoc w zaistnieniu na rynku. Dziękujemy również naszym wspaniałym Klientom za zaufanie, którym nas obdarzyli dokonując zakupów właśnie w naszym sklepie” – mówi Marzena Stroińska z Klockowo.pl.
Jury, w skład którego wchodzą eksperci z branży e-commerce, przyznało także nagrody w dwóch innych kategoriach: Najlepsza Szata Graficzna Sklepu i Najlepszy Katalog Produktów.
Najlepszą szatą graficzną może pochwalić się sklepFreestylemarket.pl – nietypowy sklep sportowy oferujący najmodniejsze akcesoria dla amatorów sportów letnich i zimowych.Frystylemarket.pl otrzyma nagrody o łącznej wartości ponad 3000 zł. Drugie miejsce w tej kategorii zajął sklep Screen-protector.pl – oferujący folie ochronne do telefonów, aparatów czy nawigacji.
Najlepszy katalog produktów stworzyła drogeria Uholki.pl, która posiada w swej ofercie ponad 6 000 tysięcy produktów.Sklep otrzyma 2000zł na pozycjonowanie sklepu przez TradeMaker.pl, 1000zł na promocje w Nokaut.pl, 395zł – szkolenie Ideacto.pl i Certyfikat Enterprise SSL od Unizeto. Domele.eu – oferujący artykuły do wyposażania wnętrz domów i mieszkań – to laureat drugiego miejsca w kategorii Najlepszy Katalog Produktów. Sklep otrzyma12 miesięczny abonament Platinum, 441zł na promocje w PromoRing.pl i Certyfikat Commercial SSL od Unizeto.
„W naszym konkursie nie ma przegranych, chcieliśmy przekonać jak najwięcej ludzi do rozpoczęcia działalności w interneciei pokazać im, że prowadzenie własnego sklepu internetowego jest łatwe i proste – mówi Rafath Khan, twórca i współzałożyciel SklepyFirmowe.pl. – Chciałbym podziękować wszystkim sprzedawcom za udział w konkursie i życzyć im wielu zamówień”.
Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się 16 kwietnia w klubie „Mandarynka” po zakończeniu oficjalnej części sopockiego ShopCampa.
Źródło: InnerLook.pl