KNF zatwierdziła prospekt emisyjny CAM Media

CAM Media S.A. jest firmą mediową, wyspecjalizowaną w niestandardowej komunikacji marketingowej. Spółka posiada sześć wyspecjalizowanych działów, które oferują usługi takie jak reklama na środkach transportu, reklama wielkopowierzchniowa na fasadach budynków, instalacje reklamowe w przestrzeni miejskiej oraz w obszarze nowoczesnego handlu (centra handlowe, sieci hipermarketów i supermarketów). Unikalną kompetencją CAM Media S.A. jest umiejętność integracji komunikacji niestandardowej z reklamą emitowaną w głównych mediach takich jak TV, radio, prasa czy też internet.

Spółka działa na dynamicznie rozwijającym się rynku reklamowym. Jak podaje raport domu mediowego Starlink w 2007 roku rynek reklamowy osiągnął wartość ponad 6,5 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 14,5 % w stosunku do roku 2006. W 2008 roku Starlink przewiduje kontynuację tej tendencji.

Spółka CAM Media S.A. jest liderem jakości rynku reklamy na środkach transportu miejskiego (transit advertising) w Polsce. W 2007 roku zrealizowała ponad 240 różnego typu projektów w zakresie niestandardowej komunikacji.