Kocik: Klienci oczekują od mBanku przede wszystkim wygody

– Bardzo się cieszymy, że klienci nas doceniają, bo staramy się przecież przede wszystkim dla klientów – mówi Cezary Kocik, wiceprezes zarządu ds. Bankowości Detalicznej mBanku, który podczas gali „Złoty Bankier 2014” odebrał dla mBanku statuetkę najlepszego banku 2014.

 

– Przede wszystkim wygody – odpowiada Kocik. – Wielokanałowego dostępu do swojego rachunku, wygody wykonywania płatności. Czy trudno sprostać tym oczekiwaniom? Tak, bo mamy wymagających klientów, ale jest to dla nas wyzwanie, któremu, mam nadzieję, udaje nam się podołać.

Jakie nowości przewiduje mBank na przyszłość? Będziemy rozwijać wszystko, co jest związane  z bankowością mobilną, płatnościami zbliżeniowymi. Będziemy integrować nadal bank w telefonie – to nasz cel strategiczny na ten i następny rok – dodaje.

Jeśli chodzi o bankowość dla firm, swoją ofertę kierujemy głównie do małych przedsiębiorców. Nasi klienci-przedsiębiorcy mają także u nas swoje prywatne konta – chcemy ich obsłużyć całościowo.

Szczegółowe wyniki głosowania, czyli pełne zestawienie zwycięzców VI edycji plebiscytu „Złoty Bankier”, znajdują się w raporcie „Najlepsi w bankowości 2014”