Awaria kont w banku Pekao. Pojawił się problem z dostępem do serwisu Pekao24 oraz usług maklerskich. To kolejna awaria po piątkowych problemach z podwójnym księgowaniem transakcji.
Zamiast usługi Pekao24 pojawia się komunikat o awarii, skutkiem czego klienci, korzystający z bankowości internetowej, od rana nie mogą dostać się do swoich pieniędzy.
W rozmowie z portalem Bankier.pl Katarzyna Karpiuk z Banku Pekao potwierdziła, że niektórzy klienci mogą mieć problemy z logowaniem do systemu transakcyjnego za pierwszym razem. W ich przypadku jednak ponowienie próby powinno rozwiązać problem i umożliwić dokonanie transakcji. Przedstawicielka Banku wyraziła nadzieję, że problemy techniczne uda się usunąć do końca dnia, przeprosiła również klientów za kłopoty.
W zeszły piątek również doszło do awarii w banku. Odczuli ją klienci, którzy w środę 27 listopada dokonali transakcji kartowych. Ich płatności były księgowane podwójnie – w momencie transakcji oraz drugi raz dwa dni później, w piątek.
SS/MWCh/Bankier24