Kolejna edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations

 Po raz kolejny o public relations, w Rzeszowie, według nowej koncepcji i w odświeżonej formule. Tak zapowiada się Kongres Profesjonalistów Public Relations 2013, czyliogólnopolskie wydarzeniełączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką komunikacji i PR, które odbędzie się w dniach 18-19 kwietnia.

Rzeszów gościć będzie ekspertów zajmujących się PR. To tutaj w dniach 18-19 kwietnia br. odbędzie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Wydarzenie, uczestników poprzednich edycji ma zaskoczyć nową formułą, a jego tematem przewodnim będzie Public relations 2020. Nowe trendy, narzędzia i finansowanie działań komunikacyjnych.Organizatorami wydarzenia są: Uniwersytet Wrocławski i Newsline Sp. z o.o. przy współpracy Urzędu Miasta Rzeszowa, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego oraz Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Trzynastka nie pechowa ale przełomowa! Kongres Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.To tutaj organizowaliśmy dziesięć edycji ważnego dla branży Kongresu Public Relations. Później przyszedł czas na Wrocław i dwie odsłony Kongresu Profesjonalistów PR. W tym roku, wraz z Uniwersytetem Wrocławskim, zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji oraz budowania relacji do Rzeszowa wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, Uniwersytet Wrocławski, organizator kongresów PR.

W nowym wydaniu


Program wydarzenia obfitować będzie w wystąpienia plenarne z udziałem ekspertów, w gronie których znajdą się praktycy biznesu i osoby zawodowo zajmujące się PR. Nie zabraknie także debat. Nowość, to składające się z trzech bloków warsztaty poświęcone praktycznym aspektom wykorzystania narzędzi public relations.

Jak mówi Szymon Sikorski, prezes zarządu, Publicon Sp. z o.o., Polskie Stowarzyszenie Public Relations – w tym roku dyskutować będziemy o komunikacji w obliczu nowej perspektywy unijnej, o designie i funkcjonalizmie w public relations, a także o zarządzaniu kryzysem w social media. Cieszy mnie, że w programie pojawi się duża liczba nowych prelegentów. Liczę, że będzie to ożywczy powiew dla branży i członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.O programie już wkrótce na stronie www.kongresprofesjonalistow.pl Pracujemy nad szczegółowym programem, kompletujemy nazwiska prelegentów. Mamy nadzieję, że nowa formuła przypadnie do gustu zarówno stałym bywalcom naszych wydarzeń, jak również tym, dla których udział w Kongresie to nowe doświadczenie – dodaje dr Karina Stasiuk – Krajewska, Uniwersytet Wrocławski. Dzień wcześniej natomiast, tj. 17 kwietnia br. na Uniwersytecie Wrocławskim odbędzie się wydarzenie szkoleniowe z zakresu public relations, które poprzedzi Kongres Profesjonalistów PR.

Sponsorem głównym projektu jest firma PRESS-SERVICE Monitoring Mediów Sp. z o.o. Partnerami Kongresu są: Związek Firm Public Relations, Ideo Sp. z o.o., Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej Klaster IT, Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.