Kolejna kampania promująca OC i AC w mBanku

Rusza kolejna kampania marketingowa związana z ofertą polis OC i AC w mBanku. Drwale z kampanii Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych współtworzonego przez BRE Ubezpieczenia i mBank będą znów „rąbać” wysokie ceny ubezpieczeń u konkurencji.

Spoty z drwalami można obejrzeć w kanałach ogólnych i tematycznych (m.in. TVN, TV4, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TVN Style, Polsat Sport, Discovery Channel, TVP Info). Na wybranych parkingach zlokalizowanych przy galeriach handlowych pojawi się symbol kampanii czyli siekiery wraz z komunikatem „Rąbią Cię na OC i AC? Kup polisę na www.mBank.pl”.

W tworzeniu kampanii udział brała agencja Ambasada Brand Communication oraz Dom Mediowy MPG. Aktywni klienci mogą otrzymać Certyfikat Gwarancji Najniższej Ceny OC/AC, który upoważnia do zwrotu różnicy cenowej między zakupioną w mBanku polisą a tańszą ofertą innego ubezpieczyciela. Gwarancje Certyfikatu obowiązują do 30 maja 2011 r. natomiast klienci posiadający aktywną „Ofertę dla Ciebie” mogą o niego zawnioskować do 15 grudnia br.

Źródło: BRE Ubezpieczenia