Kolejna kampania promująca usługę internetową UPC przygotowana przez TBWA\Warszawa

Od 5 grudnia w stacjach TVN, TVN7, TVN24, TVNTurbo, Polsat, TV4, MTV, National Geographic, Animal Planet oraz Discovery emitowany jest 30 sekundowy spot reklamowy pt. „Karaoke”. Film komunikuje o specjalnej ofercie cenowej na usługę chello o szybkości 1 Mega. Kampania potrwa do 18 grudnia. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

chello – oferowana przez UPC Polska usługa szerokopasmowego internetu – to nie tylko szybki i wygodny w obsłudze dostęp do internetu, ale również konta e-mailowe, miejsce na prywatną stronę www, dostęp do serwerów gier i portal z zawartością multimedialną. chello zapewnia ochronę danych przechowywanych na serwerach, a konta pocztowe użytkowników są chronione filtrami antyspamowymi i systemem antywirusowym McAfee. chello jest odpowiedzią na rozwijające się potrzeby internautów i rynku. Obecnie użytkownicy chello mogą surfować po Sieci z rekordową prędkością do 12 Mbps, co czyni z UPC lidera na polskim rynku szerokopasmowych usług internetowych dla klientów indywidualnych. Z usługi szerokopasmowego dostępu do internetu chello korzysta ponad 100 tysięcy abonentów.

UPC Polska jest największym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych. W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 1,8 mln gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. UPC Polska ma około miliona abonentów telewizji kablowej i ponad 100 000 użytkowników internetu. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK).