Kolejna kampania społeczna agencji profile

Profile zapewnią kompleksową obsługę komunikacyjną i doradczą. Agencja będzie również odpowiedzialna za koordynację kampanii outdoor i on-line oraz przygotowanie strony internetowej www.warto.eu.

W ramach umowy profile będą również realizowały działania związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu dla organizacji pozarządowych.

Celem kampanii „Warto być za” jest aktywizacja i wsparcie organizacji pozarządowych w realizacji projektów adresowanych do najbardziej potrzebujących. W ramach kampanii zostanie zorganizowany konkurs, którego przedmiotem jest wyłonienie i realizacja łącznie 10 najlepszych projektów w czterech kategoriach, zgłoszonych przez organizacje pozarządowe, mających na celu długofalowe wsparcie osób wykluczonych społecznie z powodu ubóstwa. Zwycięskie projekty otrzymają dofinansowanie w wysokości 90% o łącznej wartości 1,5 mln PLN.

Partnerami akcji są m.in.: PENTOR i KPMG. Wsparcie outdoorowe zapewni News Outdoor Poland.