Kolejna kampania telewizyjna Banku Pocztowego

– Jej celem jest dotarcie do dwóch ważnych dla Pocztowego grup docelowych klientów – klientów o tradycjonalnym usposobieniu oraz klientów szukających dobrych ofert. , dla których Pocztowy przygotowuje coraz bardziej korzystne produkty i rozwiązania finansowe. Wśród tej drugiej grupy Bank Pocztowy liczy na osoby do 35 roku życia, które, między innymi, aktywnie korzystają z bankowości internetowej – mówi Zbigniew Wiatr dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego.

Nowa kampania promować będzie Lokatę na 5-tkę, produkt wprowadzony przez bank na początku stycznia 2008 roku. Dla klientów, którzy posiadają już Pocztowe Konto lub Pocztowe Konto Firmowe – minimalny wkład wynosi 500 zł i przez 5 miesięcy gwarantuje 5% w skali roku. Osoby, które nie są klientami banku i nie posiadają w nim konta mogą uruchomić Lokatę na 5-tkę – 5% w skali roku od 5 tys. zł.

Lokatę można założyć:

· na każdej Poczcie,
· w oddziałach sieci własnej Banku Pocztowego,
· telefonicznie przez Infolinię,
· a także przez Internet dzięki bankowości internetowej Pocztowy24.

Tak jak w poprzednich edycjach kampanii promocyjnych Banku Pocztowego jej celem będzie nie tylko przybliżenie nowego produktu ale również promocja wizerunku Banku Pocztowego oraz idei bankowości pocztowej – tzn. możliwości realizacji usług finansowych w najbliższym klientowi urzędzie pocztowym. Równocześnie prowadzone będą intensywne działania BTL (ulotki, plakaty, druki) w urzędach pocztowych na terenie całej Polski.

W okresie listopad 2006 – grudzień 2007 Bank Pocztowy we współpracy z Pocztą Polską uruchomił ponad 1190 Pocztowych Stanowisk Finansowych w urzędach na terenie całej Polski, w których wyszkoleni pracownicy Poczty Polskiej oferują proste, nowoczesne i przejrzyste produkty bankowe: kredyty, rachunki, lokaty.

Spoty reklamowe emitowane będą w następujących stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN 7, Polsat.

Dom mediowy: Brand Connection, kreacja: ARIP