Kolejna odsłona bankowości korporacyjnej banku Nordea

28 listopada 2011 r. rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii bankowości korporacyjnej Nordea. Reklama, przedstawiająca 17 znaczących transakcji bankowości korporacyjnej, ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce oraz w stacji TVN CNBC Biznes.

Celem kampanii jest podkreślenie, że bank Nordea jest pewnym i godnym zaufania partnerem. Przedstawione w reklamie duże transakcje banku, zwracają uwagę na doświadczenie Nordea we współpracy z dużymi przedsiębiorstwami i korporacjami działającymi w Polsce. Dodatkowo Nordea pragnie przypomnieć o otrzymanych w tym roku nagrodach dla najlepszego banku komercyjnego wg rankingów dziennika „Rzeczpospolita” i miesięcznika „Gazeta Bankowa”.

Reklama ukaże się w największych tytułach prasowych w Polsce takich, jak m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Polityka, Forbes, Newsweek oraz w stacji TVN CNBC Biznes w formie 20 sekundowego spotu.

Źródło: Nordea Bank Polska