Kolejna odsłona kampanii „Słodkie zyski”

W ramach kampanii „Słodkie zyski”, realizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Union Investment, powstał kolejny spot telewizyjny. Tym razem jest on dedykowany subfunduszowi UniKorona Akcje, typowanemu przez Union Investment jako produkt o największym potencjale wzrostu w perspektywie najbliższych 12 miesięcy

Kampania wizerunkowa „Słodkie zyski”, podkreślająca wyjątkową pozycję Union Investment, jako lidera wśród niezależnych towarzystw funduszy inwestycyjnych, prezentuje kolejną odsłonę. Po pierwszej fazie działań, w której utrwalany był wizerunek marki Union Investment jako aktywnej, profesjonalnej i przyjaznej, rozpoczęły się działania nastawione na zwiększanie świadomości konkretnych produktów finansowych oraz wskazanie ich potencjału wzrostu.

Promowany w kampanii subfundusz UniKorona Akcje inwestuje aktywa w akcje największych polskich spółek. Ich udział może wynieść nawet 100% oraz nie może być mniejszy niż 60%. Obecna odsłona kampanii dedykowana jest osobom, które szukają dynamicznych inwestycji, oczekującym większego potencjału zysku nawet przy zwiększonym ryzyku. Kampania ponownie pojawi się w telewizji, prasie i Internecie. Jest także wsparta działaniami informacyjnymi skierowanymi bezpośrednio do sieci sprzedaży.

S4 powierzono przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii oraz opracowanie key visualu, spotu produktowego 30”, a także kreacji internetowych.

Ze strony S4 za realizację tych działań odpowiadali: Robert Michalik – strategic planning director, Katarzyna Kijas – strategic planner, Monika Wysocka – group account manager oraz zespół kreatywny: Dariusz Chwierut, Jeroen Lenssinck, Łukasz Skalik. Po stronie Union Investment działania prowadzone są przez zespół Komunikacji Marketingowej w składzie: Anna Filipowska – head, Aneta Kosior, Łukasz Cielniak, Karol Kot, , Paweł Stachula.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadały domy mediowe Mindshare Polska i Cube Group.

Realizowane przez S4 działania reklamowe dla Union Investement są wynikiem wygranego przez agencję przetargu na obsługę full service marki.  

Źródło: S4