Citi Handlowy inwestuje w bankowość mobilną i wzbogaca Citi Mobile o kolejne funkcjonalności.
Z komórki klienci mogą teraz doładować swój telefon komórkowy oraz szybko spłacić Kartę Kredytową Citibank. Bankowość mobilna pomoże im także śledzić najnowsze informacje dotyczące banku i podpowie jak szybko przyłączyć się do fanów mobilnych rozwiązań na Facebook i Twitter.
Zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie budujemy „bank w komórce”. Nasze rozwiązanie stale konfrontujemy z opiniami użytkowników. To właśnie oni zdecydowali o tym, by jak najszybciej wzbogacić Citi Mobileo możliwość doładowywania komórki, tłumaczy Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Rozwoju Bankowości Mobilnej.
Od 25 października (poniedziałek) w Citi Mobile w sekcji „Wybierz typ przelewu” oprócz podstawowych usług takich jak przelew między własnymi rachunkami czy przelew zewnętrzny znajduje się nowa funkcja „doładowanie telefonu”. Dzięki niej użytkownicy Citi Mobile mogą teraz wygodnie doładować komórkę przez telefon. Bank wzbogacił też Citi Mobile o „szybki link” do spłaty Karty Kredytowej Citibank. Link widoczny jest na stronie głównej dotyczącej zestawienia rachunków.
Zależy nam, by Citi Mobile łączył zarówno funkcje finansowe jak i informacyjne. Kilka tygodni temu wzbogaciliśmy, więc bankowość mobilną o sekcję „aktualności”. Teraz z kolei dołożyliśmy do Citi Mobile rodzaj wizytówki banku. Podpowiada ona klientom, jak mogą skontaktować się z bankiem i gdzie mogą z nami porozmawiać, mówi Adam Grabarczyk.
Na tej wizytówce użytkownicy Citi Mobile znajdą m.in. adres kontaktowy banku, informacje o tym jak klienci mogą skontaktować się z Rzecznikiem Klienta Citi Handlowy, a także o tym gdzie mogą szukać fanów mobilnej bankowości na Facebook i Twitter.
Źródło: Citi Handlowy