Kolejne odsłony promocji wody źródlanej

Eden Springs Poland, dostawca do firm i domów wody źródlanej w 19-litrowych butlach kontynuuje swoje działania promocyjne. Po kampanii internetowej (styczeń-marzec 2006), przyszedł czas na działania mające na celu bezpośrednie dotarcie do konsumentów. W tym miesiącu, przez kolejne weekendy, stoiska Eden pojawią się w największych centrach handlowych w kilku dużych miastach Polski (m.in. Poznań, Gdańsk, Wrocław).

Duże centra handlowe stwarzają okazję do przybliżenia konsumentom naszej oferty – mówi Ewa Visan Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Eden Springs Poland. Odwiedzając nasze stoiska każdy może zapoznać się z urządzeniami, sprawdzić ich funkcjonalność, a przede wszystkim spróbować naszej smacznej wody.

Promocja w centrach handlowych to druga tego typu akcja firmy Eden Springs Poland. Poprzednio we wrześniu 2005 stoiska odwiedziło w sumie kilkadziesiąt tysięcy osób.

Eden Springs Poland w swoich działaniach przykłada dużą wagę do edukowania konsumentów w zakresie roli, jaką odgrywa woda w ich codziennym życiu. Z okazji Światowego Dnia Wody (22 marca) firma wzbogaciła swoją stronę internetową (www.eden.pl) o nowe ciekawe informacje na temat wody. Ponadto, w dniach 20-24 marca Eden wprowadza „Wodną promocję” dla internautów. Nowi klienci, którzy w tych dniach zamówią pakiet Eden otrzymają gratis dwie dodatkowe butle wody źródlanej.

Już kilkakrotnie prowadziliśmy akcje promocyjne w internecie i zawsze cieszyły się one dużą popularnością –
mówi Ewa Visan. Zależy nam jednak także na poszerzaniu wiedzy na temat wody wśród naszych konsumentów. Uznaliśmy, że Światowy Dzień Wody jest ku temu doskonałą okazją.

Promocję w centrach handlowych przygotowała agencja BTL House, a nad stroną internetową czuwa agencja EMO Studio Medialne oraz K2 Internet.