Kolejne ułatwienia dla klientów Vattenfalla

Vattenfall we współpracy z Blue Media udostępnia klientom indywidualnym nowe możliwości otrzymywania rachunków za energię oraz opłacania ich w całości przez Internet. 

– Wdrożone rozwiązanie ułatwia naszym klientom płacenie za energię elektryczną oraz zapewnia komfort w otrzymywaniu rachunków – mówi Michał Mierzwa Kierownik Działu Klientów Indywidualnych Vattenfall Sales Poland.    

– Produkt online umożliwia prostą płatność przez Internet oraz wygodę w otrzymywaniu rachunków. Rozwiązanie to jest przyjazne środowisku, gdyż w procesie rozliczania wiele stron papierowych dokumentów zostało zastąpionych informacją, która dochodzi do Klienta drogą mailową, na wskazany przez niego adres. Dzięki wprowadzonej usłudze klient może także szybko i bezpiecznie zrealizować ePłatność. Dane Klienta są chronione poprzez transmisję danych z wykorzystaniem szyfrowanego protokołu https, bezpiecznego rozwiązania stosowanego powszechnie w Internecie – dodaje Michał Mierzwa.

Cały proces nie odbiega od znanego modelu dokonywania zakupów online. W przypadku nowych usług Vattenfall po otrzymaniu rachunku (eFaktury) na e-mail, wystarczy kliknąć w link kierujący nas do wyboru banku i formy płatności. Pozostałe kroki są analogiczne do tych, które wykonuje się w trakcie realizowania transakcji w Internecie.

Korzystanie z ePłatności daje klientom oszczędność czasu i pieniędzy. Zrealizowane wpłaty za energię docierają szybko na właściwy rachunek. Ryzyko błędnego wypełnienia przelewu jest wyeliminowane do zera, ponieważ system sam przygotowuje internetowy przelew na podstawie otrzymanej eFaktury.
Źródło: Blue Media