Kolejny etap rozwoju Citi Service Center w Polsce

W ślad za dynamicznym rozwojem Citi Service Center Poland oraz w związku z nadchodzącymi planamizwiększenia zatrudnieniafirma z początkiem roku ogłosiła przejęcie kolejnej lokalizacji. Od połowy roku Citi zajmie 4 600 metrów kwadratowych powierzchni biurowej w kompleksie T-Mobile Office Park.
 

Citi Service Center Poland zajmuje wiodące miejsce na światowej mapie Citi, obsługując klientów Citigroup z 60 krajów, świadcząc 105 serwisów. Firma ma swoje oddziały obecnie w trzech miastach: Warszawa, Olsztyn i Łódź. Nowa warszawska siedziba w T-Mobile Office Park przy ulicy Marynarskiej stanie się trzecią kluczową lokalizacją obok obecnych: Oxford Tower przy ul. Chałubińskiego 8 oraz przy ulicy Goleszowskiej 6.

– Rola Citi Service Center Poland regularnie wzrasta. Od 2010 roku zwiększyliśmy zatrudnienie z 1000 do ponad 2400 osób. Przy tak szybkim rozwoju potrzebujemy nowych i większych powierzchni, które będą odpowiednio wpisywać się w dynamikę rozwoju oraz międzynarodowe środowisko pracy. Obecnie świadczymy usługi dla 60 krajów z Europy, Azji, Afryki, obu Ameryk oraz Australii – mówi Terri Gerosa, szefowa Citi Service Center Poland.

– Rok 2014 będzie dla nas bardzo istotny pod względem naszego rozwoju. Dalsze zwiększanie zatrudnienia to jeden z powodów wyboru nowej lokalizacji w Warszawie. Do pracy szukamy osób młodych i ambitnych, ceniących sobie możliwość rozwoju w dynamicznym, międzykulturowym środowisku, w młodych zespołach.Jesteśmy pewni, że nowe miejsce będzie się wpisywało w oczekiwania naszych pracowników. Z całą pewnością wyróżniać je będzie nowoczesna architektura, która będzie sprzyjać specyficznym potrzebom naszych międzynarodowych zespołów specjalistów– dodaje Terri Gerosa.

Citi Service Center Poland zatrudnia obecnie ponad 2400 pracowników na stanowiskach analitycznych, eksperckich i menadżerskich. Głównymi obszarami działalności spółki są m.in.: monitorowanie przeciwdziałania praniu pieniędzy, obsługa operacji bankowych, papierów wartościowych i funduszy inwestycyjnych, rozliczanie należności i płatności, technologiczne funkcje kontrolne oraz obsługa infrastruktury teleinformatycznej.