Kolejny „Lampart” dla Banku BPH

Bank został doceniony za swoje osiągnięcia w segmencie finansowania mikroprzedsiębiorstw, na które obok bogatej oferty składa się dobra reklama i agresywna promocja marki.

W kategorii kreowanie wizerunku dla klientów indywidualnych bank uplasował się na drugiej pozycji.

W 2005 roku Bank BPH został uhonorowany dwoma „Lampartami” – zarówno w kategorii bankowości detalicznej jak i dla mikroprzedsiębiorstw. W 2004 roku Bank BPH otrzymał tę nagrodę za najbardziej podziwianą kreację marki w segmencie małych firm. W kategorii kreowanie wizerunku dla klientów indywidualnych zajął wówczas drugie miejsce.

Ideą przyznawanych od trzech lat „Lampartów” jest wyróżnienie banków, które włożyły największy wysiłek w kreowanie swojej marki i odniosły sukces. Laureaci nagrody zostali wyłonieni na podstawie sondażu przeprowadzonego przez Pentor Research International wśród bankowców (w tym roku w ocenie brało udział ponad 250 osób).