Kolejny nowy klient PARTNER ASM

Głównym celem wzmożonych działań na terenie sieci punktów sprzedaży jest poinformowanie klientów o produktach marki CANDIA – mleka gotowego do spożycia przeznaczonego dla dzieci oraz dla kobiet, którego dystrybutorem na Polskę jest firma Lait France Sp. zo.o.

Mleko dla dzieci „Mamo, Rosnę!” to pierwsze w Polsce, płynne, modyfikowane mleko, gotowe do spożycia, przeznaczone dla dzieci w wieku od 1- 3 lat. Mleko „Mamo Rosnę” zostało laureatem plebiscytu „Najlepsze dla dziecka HIT 2004” organizowanego przez miesięcznik „Mamo to ja”.

„Junior” to mleko dla starszych dzieci i młodzieży – mleko wzbogacone o wapń i witaminę D.

Odtłuszczone mleko dla kobiet dbających o zachowanie szczupłej sylwetki to „Sylwetka”.

Mleko CANDIA posiada unikalną na rynku właściwość – będąc mlekiem UHT zachowuje poziom witamin taki sam jak świeże pełnotłuste mleko.

Wszystkie mleka CANDIA tworzą nowy segment wysoce wyspecjalizowanego mleka wzbogaconego w witaminy, minerały, kwasy tłuszczowe na poziomie zalecanym przez pediatrów i dietetyków. Na przykład mleko „Mamo, Rosnę!” zawiera 25 razy więcej żelaza niż zwykłe mleko krowie. Małe dzieci szczególnie są zagrożone anemią i dlatego picie tak wzbogaconego mleka zalecają pediatrzy.

Segment mleka wzbogaconego dopiero rodzi się w Polsce i CANDIA odgrywa tu pionierską rolę. Mleka marki CANDIA wprowadzone zostały do sprzedaży w lipcu 2004r. Dostępne są w sprzedaży głównie w sieciach supermarketów i hipermarketów.

– Otsoursing przedstawicieli handlowych to bardzo efektywne kosztowo i logistycznie rozwiązanie. Idealne dla firm, które potrzebują w krótkim czasie zwiększyć sprzedaż, przy stosunkowo niskich nakładach finansowych. Jesteśmy głęboko przekonani o znaczeniu dla sprzedaży odpowiedniej dbałości o kompletną ekspozycję produktów w miejscach sprzedaży i odpowiedniej dystrybucji materiałów POS. Jesienią ubiegłego roku jak i wiosną br. zrealizowaliśmy duże kampanie reklamowe dla produktów „Mamo Rosnę” i „Junior” teraz postanowiliśmy wspomóc sprzedaż działaniami z kategorii marketingu bezpośredniego korzystając z usług profesjonalnej agencji – powiedział Wiktor Szwechowicz, Dyrektor Lait France.

Firma Lait France Sp. z o.o. filia francuskiego koncernu mleczarskiego CANDIA S.A istnieje na rynku polskim od roku 1995.