„Otrzymywanie nagród konsumenckich daje największą satysfakcję. To pokazuje, że nasza strategia, która zakładała uproszczenie oferty i oferowanie jednych z najlepszych stawek oprocentowania na rynku działa i znajduje uznanie naszych Klientów. W zakresie produktów oszczędnościowych oferujemy atrakcyjnie oprocentowane Otwarte Konto Oszczędnościowe oraz lokaty terminowe – powiedziała Alicja Żyła, Dyrektor Departamentu Detalicznych Produktów Depozytowych w ING Banku Śląskim.
Godłem Produkt Roku 2007 zostały nagrodzone firmy, których produkty były najchętniej używane przez czytelników miesięcznika. Produkty te otrzymały największą liczbę wskazań czytelników.
Badania tego typu stają się coraz bardziej popularne, gdyż klienci częściej wybierają produkty sprawdzone, cieszące się dobrą opinią, polecane przez innych konsumentów. Certyfikaty przyznawane przez użytkowników produktów i usług stanowią silną rekomendację podczas dokonywania zakupów.
Badanie zostało przeprowadzone w sierpniu 2007 roku. Narzędziem badania była ankieta zamieszczona w numerze sierpniowym miesięcznika Reader’s Digest. Zadaniem respondentów biorących udział w badaniu było spontaniczne wskazanie produktów najchętniej przez siebie kupowanych. Próbę stanowiło 500 osób.