Kolejny projekt Call Center Poland dla Fiat Auto Poland

Umawianie jazd próbnych odbywa się za pośrednictwem numeru SMS premium. Klient zainteresowany spotkaniem w salonie wysyła SMS o treści odpowiednio: Punto, Croma lub Alfa. Następnie w ciągu kilku minut otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz informację, iż w najbliższym czasie oddzwoni do niego Konsultant w celu ustalenia dokładnego terminu jazdy próbnej.

Na potrzeby projektu została przygotowana aplikacja – kalendarz spotkań polegający na obsłudze przychodzących wiadomości SMS i umawianiu zgłaszających się osób na jazdy próbne w salonach sieci Fiata i Alfy Romeo. Aplikacja umożliwia obsługę nadsyłanych SMSów, rezerwację miejsca u dealera oraz zarządzanie umówionymi spotkaniami. Zadaniem konsultantów jest telefoniczny kontakt z osobą zgłaszającą się za pomocą SMSa, następnie w oparciu o scenariusz rozmowy dokonanie rezerwacji samochodu i terminu jazdy próbnej w wybranym salonie sprzedaży Fiata lub Alfy Romeo.

Call Center Poland współpracuje z Fiat Auto Poland od 1999 roku w zakresie obsługi infolinii i wsparcia promocji w innych mediach.

Call Center Poland w ramach usługi Business Process Outsourcing (BPO), dokonuje poprawy efektywności procesów związanych z kontaktami firmy z klientami. Efektem tej współpracy jest podniesienie jakości usług, a tym samym wzmocnienie lojalności klientów. Wdrażamy efektywne procedury zarządzania kontaktami, wykorzystujemy technologię, skalę i wieloletnie doświadczenia Call Center Poland.