Kolejny spot z nowej serii reklam Link4

Jest to drugi z nowej serii spot reklamowy. Tym razem oglądamy mężczyznę tuż po stłuczce samochodowej. Co zastanawiające, jest wyjątkowo spokojny i opanowany… Komentator z offu w charakterystyczny sposób przedstawia ciąg wydarzeń, wskazując na pozytywne zakończenie akcji. A jest takie właśnie dzięki szybkiej reakcji Link4.

Z ramienia Euro RSCG Warsaw w prace przy kampanii zaangażowani byli: Jacek Szulecki – Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak – Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa – Copywriter, Małgorzata Wróblewska – Group Account Director oraz Agnieszka Palmowska – Account Manager. Produkcją zajęły się: Katarzyna Lachowicz oraz Luiza Doraczyńska.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Kampania potrwa przez najbliższe kilka tygodni.

Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA działa na polskim rynku od stycznia 2003 roku i jest liderem ubezpieczeń direct w Polsce. Model direct umożliwia klientom nowoczesny i wygodny sposób ubezpieczenia samochodu przez telefon i Internet.