Celem promocji jest budowanie trwałych więzi z konsumentami – podkreśla Kamila Hadyniak, Brand Manager, Przedsiębiorstwo Prima S.A. – Prima Impresja towarzyszy nam w chwilach szczęścia i relaksu. Nagrody, które można wygrać w konkursie, maja sprawiać, że chwile te będą niezapomniane.
Każdy konsument, który w okresie od 15 września 2005 roku do 15 lutego 2006 roku, nadeśle zgłoszenie konkursowe na wskazany adres wygrywa wybraną – jedną z trzech nagród gwarantowanych. Za 6 piktogramów Primy Impresji uczestnik konkursu otrzyma puszkę do kawy z jego imieniem, za 10 piktogramów dzbanek do kawy,a za 14 – komplet szklanek i ubijacz do piany. Dodatkowo 100 osób, które nadeśle najciekawsze zakończenie zdania „Moje chwile z kawą Prima Impresja to…”, weźmie udział w losowaniu nagród głównych – ekspresudo kawy i zestawu porcelany.
Akcja promocyjna Primy S.A. będzie wzmocniona mailingiem. Do 25 tysięcy wybranych uczestników poprzednich promocji zostanie wysłany spersonalizowany list, zapraszający
do udziału w konkursie oraz specjalny formularz, dzięki któremu będzie można otrzymać jedną z gwarantowanych nagród za mniejszą liczbę piktogramów. Wsparciem konkursu będą również materiały POSM. Planowane są również akcje degustacyjne w punktach sprzedaży.
Za kreację i realizację promocji odpowiada poznańska agencja BTL Data Solutions.