Kompania Piwowarska wybrała agencje PR

Po zapoznaniu się z doświadczeniami w zakresie Brand PR 10 czołowych agencji PR, zaprosiliśmy wybrane agencje do przygotowania prezentacji poświęconych konkretnym markom z portfela KP. W rezultacie postanowiliśmy wybrać następujące agencje, którym zostaną powierzone projekty z zakresu brand PR w najbliższym czasie:

Tyskie i Lech – Ciszewski PR,
Żubr, Dębowe Mocne i Redd’s – 180 PR,
Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft i Peroni – Sensors.

Polskie doświadczenia z zakresu Brand PR są relatywnie niewielkie – powiedział Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej. Mimo to uważam, że udało nam się wyłonić doskonałe agencje, z którymi chcemy wspólnie pracować na rzecz naszych marek piwa. Jestem przekonany, że Brand PR może stanowić doskonałe uzupełnienie innych form komunikacji marketingowej, wnoszące wartość dodaną w postaci zwiększonej wiarygodności przekazu.